Podvečernému vysielaniu aj v pondelok tradične kraľoval seriálový hit Oteckovia, najsledovanejšími programami dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali večerné spravodajské relácie Televízne noviny a Počasie.
Rodinný komediálny seriál Pán profesor opäť potvrdil svoj výrazný divácky úspech a status jedného z najpopulárnejších programov na trhu.
Tretia premiérová epizóda 2. série sa v pondelok, 15. marca 2021, stala v oboch hlavných cieľových skupinách suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Premiérová časť s názvom Bezdomovec dosiahla v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 vysoko nadpriemerný rating 11,6 % a rovnako aj trhový podiel 30,1 %.
Konkurenčné programy výrazne zaostali, relácia Inkognito zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 13,2 % a film Neznášam leto na Jednotke RTVS podiel na trhu 8,5 %.
Pán profesor obzvlášť oslovil cieľovú skupinu mladých mužov vo veku od 15 do 24 rokov, ktorí Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 49,9 %.
Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách včera prilákal k obrazovkám 469-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Podvečernému vysielaniu aj tento pondelok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol výborný rating 8,7 % a trhový podiel 28,5 %, pričom v rebríčku sledovanosti z piateho miesta predstihol akékoľvek pondelkové programy konkurencie.
Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 429-tisíc divákov starších ako 12
Najsledovanejšími programami dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali spravodajské relácie Televízne noviny (rating 11,9 % / share 31,5 % v CS 12-54) a Počasie (rating 11,7 % / share 30,5 % v CS 12-54).
Súhrn najdôležitejších udalostí dňa na Markíze sledovalo 654-tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí 629-tisíc divákov.
V pondelok sa vynikajúco darilo aj ďalším spravodajským a publicistickým reláciám. Deň odštartovalo dlhoročne obľúbené Teleráno, ktoré v cieľovej skupine 12-54 dosiahlo výborný trhový podiel 25,1 %.
Konkurenčné Ranné Noviny na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaostali s podielom na trhu 12,5 %. Zabodovali tiež popoludňajšie Prvé Televízne noviny (rating 6,5 % / 30,9 % v CS 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,1 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
(ts)