Bonami, obľúbený predajca nábytku a potrieb pre domácnosť a záhradu, tento týždeň odštartoval rozsiahlu televíznu kampaň na podporu povedomia o značke v Českej republike, na Slovensku a v Maďarsku. Spoty s dĺžkou 20 a 25 sekúnd na Slovensku pobežia na kanáloch TV JOJ a youtube. Mediálny rozpočet presiahol celkom 700 tisíc eur.
„Vzhľadom na nárast času stráveného pred televíznymi obrazovkami a na internete sme tento rok úplne vynechali offline kanály,“ hovorí brand manažérka Bonami Lucie Šuláková.
Kampaň tvoria tri kreatívy, ktoré sú zamerané na kľúčové miestnosti – obývacia izba, jedáleň a spálňa. A práve samotný sortiment a inšpirácie sú hlavnými témami kampane, ktorej cieľom je predviesť šírku a rozmanitosť ponuky produktov a súčasne inšpirovať a povzbudiť zákazníkov v ich vlastnej ceste k vysnívanému bývaniu.
„Bývajte podľa seba“ je pomyselným leitmotívom všetkých troch spotov, z ktorých ako prvý uvidia diváci Obývačku. „Spoty sú zámerne jednoduché a ukazujú konkrétne produkty v rôznych prevedeniach tak, aby si ľudia mohli predstaviť a neskôr sami zostaviť svoju vlastnú predstavu domova,“ približuje kampaň Šuláková.
„Je pre nás dôležité ponúkať čo najrozmanitejšie produkty vo všetkých kategóriách a byť pre našich zákazníkov radcom a zároveň pomocníkom vo výbere. Súčasne ale chceme, aby bola finálna voľba ich, skrátka aby bývali podľa seba a svojich predstáv, nie podľa vizuálu v letáku, „dodáva Šuláková.
Kampaň, ktorú vytvoril interný kreatívny tím Bonami, pobeží od apríla do konca júna:
(ts)