GymBeam, popredný online predajca doplnkov výživy pre športovcov a zdravých potravín predstavuje novú značku prémiového športového oblečenia STRIX. Predaj prvých modelov pánskej kolekcie začína na e-shope gymbeam.sk 21. júna 2021 a postupne k nej pribudnú dámske modely.
“Strix je značka športového oblečenia prvotriednej kvality a je určená náročným zákazníkom, ktorí hľadajú spojenie funkčnosti a moderného minimalistického dizajnu,” uviedol Dalibor Cicman, CEO spoločnosti GymBeam.
Za celým vizuálom značky STRIX stojí talentovaný dizajnér a zároveň art director GymBeam, Ján Šandala.
“Pri tvorbe značky Strix sme reagovali nielen na individuálne požiadavky a podnety športovcov, s ktorými dlhodobo spolupracujeme, ale aj dopyt zákazníkov po pohodlnom a kvalitnom oblečení na voľný čas,” uviedol Šandala.
V úvodnej kolekcii STRIX sú preto dve línie modelov. Prvú líniu s názvom Functional clothing tvoria priliehavé a elastické kúsky, ktoré sú veľmi pohodlné vďaka použitiu výrobnej technológie seamless.
Vzorky, sieťky a špeciálne tkaniny zabezpečujú vysokú priedušnosť a rýchle schnutie. Zároveň poskytujú najvyššie pohodlie pri akejkoľvek športovej aktivite, či už ide o silový alebo atletický tréning.
Značka STRIX myslí aj na ľudí, ktorí sa chcú cítiť štýlovo a pohodlne aj popri svojich voľnočasových aktivitách. Druhá línia tzv. Athleisure modelov zahŕňa trendové mikiny, tričká, tepláky a ďalšie komfortné kúsky, v ktorých bude skvele vyzerať každý milovník pohybu.
V portfóliu spoločnosti GymBeam sa okrem značky STRIX nachádzajú ďalšie štyri privátne značky GymBeam, BeastPink, Vanavita a GymBeam clothing. V roku 2020 tvorili približne 30 % sortimentu eshopu, prinášali až 70 % tržieb a viac ako 80 % hrubého zisku.
(ts)