2.8 C
Bratislava
piatok, 26. apríla 2024

Účinkovanie slovenskej reprezentácie na šampionáte EURO 2020 láka divákov k obrazovkám RTVS. Piatkový duel so Švédskom si nenechalo ujsť takmer pol milióna divákov

Najčítanejšie

Slovenská reprezentácia odohrala v piatok na futbalovom šampionáte EURO 2020 svoj druhý zápas. K obrazovkám Jednotky prilákal 468.000 divákov pri trhovom podiele až 46,8 % v univerzálnej cieľovej skupine a v komerčnej cieľovej skupine dokonca 49,4 %.

Na webe si zápas pozrelo ďalších 74.037 športových fanúšikov. Športové prenosy vo vysielaní RTVS trhali státisícové hranice sledovanosti počas celého víkendu.

Duel Slovenska so Švédskom v rámci EURO 2020 sa stal v piatok najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Prvý polčas prilákal k obrazovkám 402.000 divákov pri trhovom podiele 43,6 % a druhý polčas si nenechalo ujsť 532.000 pri trhovom podiele 49,4 % v cieľovej skupine 12+.

V komerčnej cieľovej skupine dosiahol prvý polčas trhový podiel 46 % a druhý polčas až 52,2 %. Futbalové štúdio si pozrelo 375.000 divákov pri trhovom podiele 38,4 % v cieľovej skupine 12+. Večerný zápas Anglicka so Škótskom si nenechalo ujsť 246.000 divákov pri trhovom podiele 15,6 % v cieľovej skupine 12+.

Dvojka lákala v piatok divákov taktiež futbalovým šampionátom, kedy si zápas Chorvátska s Českou republikou pozrelo 174.000 divákov pri trhovom podiele 14,6 % v univerzálnej cieľovej skupine, ale aj Majstrovstvami Európy v basketbale žien. Zápas Slovenska s Bieloruskom sledovalo 72.000 divákov pri trhovom podiele 5 % v cieľovej skupine 12+.

V sobotu sa zápas Španielska s Poľskom stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa, keď prilákal k obrazovkám Jednotky 305.000 divákov pri trhovom podiele 19,4 % v univerzálnej cieľovej skupine. Futbalové štúdio si pozrelo 227.000 divákov pri trhovom podiele 13,9 % v cieľovej skupine 12+.

Dvojka lákala divákov zápasmi Portugalska s Nemeckom (200.000, shr 18 %) a Maďarska s Francúzskom (176.000, shr 21,1 %). Športoví fanúšikovia si nenechali ujsť ani semifinále tenisovej WTA tour, ktoré sledovalo 109.000 divákov pri trhovom podiele 12,7 % v cieľovej skupine 12+.

Dvojka bodovala športom aj v nedeľu. Divákom ponúkla vodný slalom, cyklistiku, basketbal a samozrejme futbal, pričom najsledovanejším programom Dvojky bol v nedeľu práve duel Talianska s Walesom v rámci EURO 2020 (229.000, shr 16,7 %)

Jednotka ponúkla divákom v nedeľu večer priamy prenos z odovzdávania cien Krištáľové krídlo, ktorý sledovalo 178.000 divákov pri trhovom podiele 9,8 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Nasledujúcu talkšou Silná zostava venovanú spomienke na Jána Kuciaka a Martinu Kušnírovú si pozrelo 71.000 divákov pri trhovom podiele 7,1 % v cieľovej skupine 12+.

Divákov prilákala divákov k obrazovkám aj diskusná relácia O 5 minút 12, ktorú si nenechalo ujsť 285.000 divákov pri trhovom podiele 25,4 % v cieľovej skupine 12+.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne