8.1 C
Bratislava
štvrtok, 25. apríla 2024

SEMTEX vstupuje vo veľkom do e-športu. Kupuje tím BRUTE

Najčítanejšie

Český energetický nápoj SEMTEX týmto krokom potvrdzuje svoju komunikačnú stratégiu SEMTEX Republic. V nej totiž nejde o klasickú reklamu, ale o naozajstnú podporu subkultúr, v ktorých značka vidí svoj potenciál. A jednou z nich je samozrejme aj rýchlo rastúci e-šport a gaming.

„Podporiť existenciu jedného z najlepších českých tímov BRUTE je jasný signál našim fanúšikom, že to s podporou e-športu myslíme vážne. K rozhodnutiu o kúpe sme dospeli na základe doterajšej úspešnej spolupráce,“ hovorí Aleš Hladil, senior brand manager značky SEMTEX.

Kúpa e-šport tímu BRUTE je vyústením doterajšej vzájomnej úspešnej spolupráce so značkou SEMTEX. Naposledy spolu vytvorili showmatch streamovaný na Twitchi.

Cieľom hojne sledovaného streamu bolo predstaviť nový drink SEMTEX FOCUS, ktorý je určený pre zvýšenú koncentráciu a je tak ideálny práve pre gamerov.

Na výrobe samotného produktu sa podieľali aj hráči z tímu BRUTE. Testovali rôzne príchute, konzultovali zloženie aj dizajn produktu.

Tím BRUTE tvorí 30 hráčov a 3 tréneri. Na profesionálnom základe začal fungovať ako jeden z prvých v Česku. Má za sebou veľa úspechov v lokálnej aj medzinárodnej konkurencii.

Hráči tímu BRUTE sa venujú predovšetkým hrám Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO), DOTA 2 a League of Legends (LoL).

„Prevzatie tímu silnou značkou nám prinesie stabilné finančné zázemie. Budeme sa tak môcť sústrediť na rozvoj hráčov, na zvyšovanie ich skills. Sľubujeme si od toho ďalšie zlepšenie ako na miestnej, tak aj na medzinárodnej hernej scéne a vybudovanie silnej hráčskej komunity,“ hovorí Tomáš Müller, manažér tímu BRUTE.

SEMTEX Republic zasiahne aj do hudby a módy

Okrem gamingu sa pustí SEMTEX aj do ďalších záujmov svojej cieľovej skupiny. Aktivita v hudbe je previazaná s receptúrou nápoja SEMTEX LONG. Ten je vyvinutý tak, aby ponúkol prísun energie na dlhý čas – napríklad počas koncertov a večierkov.

Preto sa v májovej kampani SEMTEX BEAT značka spojila so slovenským producentom, rapperom a DJ Konexom a ponúkla fanúšikom v rámci súťaže možnosť dotvoriť rapperovu skladbu. Tá bude regulárnym trackom na jeho novom albume SUPERNOVA, ktorý práve vydáva.

V oblasti módy zase pre každý z drinkov z portfólia SEMTEX vznikla v spolupráci so značkou oblečenia LALAVOOM unikátna fashion kolekcia. A nepôjde o klasický merch, ktorý si značky nechávajú vyrábať u tuctových firiem.

LALAVOOM vytvorila celú kolekciu inšpirovanú jednotlivými drinkami SEMTEXU a dáva ju do predaja na svoj e-shop. Vznikla tak módna kolekcia tričiek, mikín, legín a teplákov, ktorá môže ľahko osloviť správnu cieľovku.

„Platforma SEMTEX Republic sa sústredí na oblasti, ktoré sú dôležité a relevantné pre generáciu Z. V našej komunikácii tieto oblasti prepájame s nápojmi z nášho SEMTEX portfólia. Do aktivít, ktoré pripravujeme, našu komunitu vždy priamo zapájame. Generácie Z dokáže rozoznať, či jej niekto len chce niečo predať, alebo s ňou žije v jej svete,“ uzatvára Aleš Hladil.

(ts)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne