4 C
Bratislava
piatok, 26. apríla 2024

Ringier Axel Springer Media sa dohodol s Just Eat Takeaway.com na predaji Bistro.sk

Najčítanejšie

Ringier Axel Springer Media AG a Just Eat Takeaway.com podpísali dohodu o predaji online donáškovej služby jedla Bistro.sk. Táto transakcia umožní spoločnosti Ringier Axel Springer ešte viac sa zamerať na rast a investičnú stratégiu v segmente online médií, classifieds a komunitného biznisu.

Just Eat Takeaway.com patrí medzi globálnych lídrov v online donáške jedla a je jednotkou na viacerých trhoch v Európe, čo pomôže Bistro.sk posunúť sa do ďalšej fázy vývoja a rastu.

Bistro.sk začalo ponúkať svoje služby v roku 2013. Takmer okamžite sa stalo najväčšou a najobľúbenejšou online donáškovou službou jedla na Slovensku. Počas tohto obdobia stúpol počet reštaurácií v ponuke na takmer 2 000, pričom služby Bistro.sk využíva ročne viac ako 400 000 aktívnych zákazníkov, ktorí uskutočnia milióny objednávok.

„Akvizíciou Bistro.sk pridávame do portfólia profitujúcu online donáškovú službu jedla, ktorá veľmi dobre zapadá aj do našej geografickej stopy. Táto spoločnosť má silné základy, na ktorých môžeme ďalej stavať: je jednotkou medzi online donáškovými službami jedla na Slovensku, najznámejšou značkou na trhu a priťahuje zákazníkov. Tešíme sa na jej ďalší rozvoj a veríme, že bude rásť aj vďaka našim európskym aktivitám, akým je aj sponzorovanie nadchádzajúceho ročníka Ligy majstrov UEFA,” povedal Jörg Gerbig, COO Just Eat Takeaway.com.

Bistro.sk si po uzavretí transakcie adaptuje globálnu identitu Just Eat Takeaway.com, ako aj jej európsku technologickú IT platformu.

“S Bistro.sk sme priniesli na slovenský trh nový biznis model. Vďaka silnému podnikateľskému duchu sa nám podarilo postaviť najväčšiu donáškovú službu jedla a to úplne od počiatku. Narástli sme z pár objednávok denne na milióny ročne. Dnes nastal čas pre Bistro.sk na ďalší rast. Sme šťastní, že vďaka Just Eat Takeaway.com sme našli partnera, ktorý prináša medzinárodné know-how z tohto segmentu, čo pomôže Bistro.sk rásť. Transakcia je aj súčasťou našej investičnej a rastúcej stratégie na slovenskom trhu, kde sa chceme sústrediť na tri silné piliere online médiá, classifieds a komunity,” povedal Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media AG.

Transakcia umožní Ringier Axel Springer na Slovensku zamerať sa ešte viac na stratégiu zameranú na online médiá, classifieds a komunitný biznis. Portfólio zahŕňa najnavštevovanejšie portály ako Aktuality.sk, Diva.sk, Šport.sk and Živé.sk, najväčšie realitné a automobilové inzertné portály Nehnuteľnosti.sk, TopReality.sk, Autobazar.EU, Autobazar.sk a ďalšie silné produkty ako Azet.sk či online komunitný portál Pokec.

„Keď som pred 7 rokmi kupoval prvú tlačiareň na objednávky pre reštaurácie, ani som netušil aký úspešný príbeh napíšeme. Dnes je Bistro.sk jednotkou medzi online donáškovými službami jedla na Slovensku. Vďaka patrí všetkým ľuďom, ktorí stáli pri jeho budovaní, reštauráciám a samozrejme zákazníkom. Som presvedčený, že vďaka strategickému investorovi čaká Bistro.sk ďalší rozvoj, ktorý ešte zvýši kvalitu služieb a spokojnosť zákazníkov aj reštaurácií,“ povedal Milan Dubec, akcionár Ringier Axel Springer SK a zakladateľ Bistro.sk.

Hodnota transakcie predstavuje takmer 50 miliónov EUR, s predpokladaným ukončením v nadchádzajúcich mesiacoch roka 2021.

(ts)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne