-0.6 C
Bratislava
utorok, 25. januára 2022

Bolo spustené prihlasovanie prác do súťaže digitálneho marketingu Digital PIE 2022

Najčítanejšie

Digital PIE, prvé digitálne ocenenie na Slovensku, bude Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) udeľovať už po šiesty raz. Cieľom súťaže je ohodnotiť, vyzdvihnúť a oceniť najlepšie projekty v oblasti digitálneho marketingu na našom trhu za uplynulý rok. Registráciu prác do Digital PIE 2022 spustili 3. decembra.

Organizácia súťaže Digital PIE je pod záštitou Asociácie digitálnych marketingových agentúr v spolupráci s organizátorom RULEZZ konferencií – TheMarketers.biz. Partnerom podujatia je združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia.

„Sme veľmi zvedaví a tešíme sa na práce, ktoré sa prihlásia do ďalšieho ročníka Digital PIE. Posledný rok nebol jednoduchý v žiadnej sfére, čo malo samozrejme prirodzený dopad aj na digitálny marketing. Agentúry sa museli vysporiadať s novými výzvami a prichádzať s o to kreatívnejšími nápadmi a riešeniami. Osobne sa veľmi teším na výber tohtoročných prác,“ vyjadril sa k aktuálnemu ročníku Digital PIE prezident ADMA, Peter Šurín.

„Posledné 2 roky ukázali, že bez digitálu sa dnes marketingové a komunikačné kampane už ani nerobia. Nástroje digitálneho marketingu sa stali prirodzenou súčasťou každej významnej marketingovej komunikácie – veď všetci v branži vidíme, že aj vďaka nim sa stali kampane oveľa efektívnejšie a kreatívnejšie. Pomaly ale isto sa tu vytvára širší priestor aj pre iné marketingové agentúry, nielen tie digitálne, aby ukázali branži svoje nové komunikačné projekty. A my v Digital PIE sa na všetky úprimne tešíme,“ vyjadril sa Palo Hapák, partner TheMarketers.biz.

PERFORMANCE + IDEA + EXECUTION = PIE

Súťaž Digital PIE má opäť tri základné kategórie a jednu špeciálnu. Výraz “PIE” vystihuje ich kombináciu. Samotné ocenenie Digital PIE má tvar kruhu a každá kategória predstavuje jednu tretinu “digitálneho koláča”.

Projekty môžu súťažiť v jednej, dvoch alebo všetkých troch kategóriách naraz a počet prác, prihlásených do jednotlivých kategórií od jedného prihlasovateľa, nie je obmedzený.

V súťaži Digital PIE sa posudzuje výkon kampaní (Performance), originalita nápadu (Idea) a jeho celkové spracovanie (Execution).

OKREM HLAVNÝCH KATEGÓRIÍ POROTA UDEĽUJE AJ ŠPECIÁLNE OCENENIE – DIGITAL MEDIA SOLUTION

Ocenenie DIGITAL MEDIA SOLUTION je pod záštitou Združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia. Cieľom špeciálneho ocenenia je zviditeľniť a vyzdvihnúť inovatívne, hodnotné a úspešné digitálne mediálne riešenia z oblasti slovenského digitálu.

Tieto riešenia môžu byť z oblasti slovenských digitálnych médií, ich tvorby, formátov, spôsobu nákupu/predaja formátov, mediálneho plánovania, spracovania a prezentácie dát, marketingu online médií.

Registrovať svoje práce do súťaže môžete do konca januára 2022. Vo februári bude prebiehať hodnotenie prác porotami, výber prác do shortlistov a určenie víťazných prác. Slávnostný galavečer a odovzdávania ocenení Digital PIE sa bude konať 11. marca. O mieste konania vás budeme informovať. > Pozrite si víťazov Digital Pie 2021

(ts)

Redakcia
Redakcia Bratislavského večerníka predstavuje starosti a radosti v bratislavských mestských častiach. www.bratislavskyvecernik.sk

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne