6.3 C
Bratislava
sobota, 20. apríla 2024

Prvé bratislavské nákupné centrum oslavuje dva roky pod novou značkou

Najčítanejšie

Najstaršie nákupné centrum v hlavnom meste pozná azda každý Bratislavčan, keďže prvé nákupné centrum „západoeurópskeho typu“ na Vajnorskej ulici malo brány otvorené viac ako dve dekády. V novembri 2019 prešlo bývalé Polus City Center potrebnou modernizáciou a rebrandingom, vďaka čomu moderné nákupné centrum VIVO! Bratislava oslavuje druhé narodeniny.

Kedysi celobratislavské nákupné centrum sa postupom času zmenilo na regionálne, ku ktorému sa v súčasnosti právom viažu prívlastky komunitné a udržateľné. V nákupnom centre VIVO! Bratislava to žije rôznymi aktivitami, ktoré premenia aj bežné nákupy na príjemný zážitok.

Dvojpodlažná budova v bezprostrednom susedstve s jazerom Kuchajda ponúka nákupnú pasáž, ktorá má aktuálne až 160 prevádzok a na ploche 36 000 m2 je situované zázemie pre obchody, kancelárie či zábavu.

„Tešíme sa, že druhé narodeniny nákupného centra VIVO! sa nesú v znamení pozitívnych zmien. Mnohé z nich už centrum podstúpilo a ešte veľa zmien ho čaká v najbližšom období. Vďaka nášmu neutíchajúcemu úsiliu o jeho neustálu modernizáciu v súlade s očakávaniami našich návštevníkov ho vyhľadávajú ľudia nielen z mestskej časti Nové Mesto, ale aj ostatní Bratislavčania, ktorým naše nákupné centrum prirástlo k srdcu,“ približuje Adrián Bódis, Country Manager IMMOFINANZ pre Slovenskú republiku, ktorej portfólio tvorí aj nákupné centrum VIVO! Bratislava. Rakúska spoločnosť pred dvomi rokmi rozšírila značku VIVO! o ďalšiu krajinu, pretože okrem Slovenska je v Poľsku, Rumunsku aj v Českej republike.

VIVO! je úspešná značka nákupných centier spoločnosti IMMOFINANZ pôsobiacej v oblasti komerčných nehnuteľností. Tento koncept bol navrhnutý pre mestá so zásahovou oblasťou najmenej 200 000 obyvateľov. VIVO! sa vyznačuje atraktívnou ponukou nájomcov, vrátane silných medzinárodných značiek, a ponukou zameranou na celú rodinu. Portfólio VIVO! sa v súčasnosti skladá z desiatich nákupných centier s prenajímateľnou plochou o veľkosti viac než 310 000 m2, z ktorých sa štyri nachádzajú v Poľsku, štyri v Rumunsku a po jednom v Českej republike a na Slovensku.

Dizajnový interiér a oddychové zóny s knižnicami

Nákupnému centru VIVO! Bratislava záleží na tom, aby nakupovanie prebehlo čo najpríjemnejšie pre všetkých návštevníkov, a preto im okrem dizajnovo funkčného interiéru ponúka napríklad aj oddychové zóny s knižnicami a pohodlným sedením ako doma v obývačke.

Vznikli v spolupráci s Panta Rhei a s knihami nadobudli ďalší význam pri krátení chvíľ počas nakupovania alebo oddychu. Nabíjačky pre mobilné zariadenia sú v týchto zónach samozrejmosťou, aby zabezpečili komfort pre návštevníkov, ak by sa im nečakane takéto zariadenie vybilo.

Komunitný charakter nákupného centra

Rozvíjanie vzťahov s obyvateľmi a samosprávou je pre nákupné centrum VIVO! Bratislava spolu s administratívnymi budovami myhive Vajnorská veľmi dôležité, a preto sa pravidelne zapájajú do komunitných aktivít mestskej časti Nové Mesto.

Pomohli tak zveľadiť komunitnú záhradu MŠ a ZŠ Za Kasárňou, vysadili stromčeky pri nákupnom centre, pravidelne organizujú podujatia komunitného charakteru (dobrovoľníctvo, výstavy, dielničky, zápisy do školy, sčítanie a pod.), v rámci projektu „Mestské včely“ zbierajú dažďovú vodu na polievanie kvetín pre 30-tisíc včiel žijúcich v úľoch na streche parkoviska a nedávno pridali aj hotely pre hmyz, ktoré osadili na rôznych miestach v exteriéri.

Prísne hygienické opatrenia sú samozrejmosťou

V komunitnom nákupnom centre VIVO! Bratislava môžu návštevníci nakupovať bezpečne, keďže sú dodržiavané všetky prísne hygienické opatrenia súvisiacich s pandémiou koronavírusu. Starostlivo dezinfikované sú nielen samotné priestory nákupného centra, ale aj sociálne zariadenia, food court a predajne na dennej báze.

Zmeny v centre boli aj budú

Pred dvomi rokmi prešli rekonštrukciou vo VIVO! Bratislava nielen retailové prevádzky, ale aj foodcourt, parkovisko a pred nimi taktiež obe veže myhive Vajnorská (bývalé Polus Towers). Za redizajnom interiéru stojí britské štúdio Air Design s bohatou históriou renovácií nákupných priestorov.

Inšpiráciou pri rekonštrukcii bola myšlienka „druhého domova“ a pohodovú atmosféru docielili pohodlným a dizajnovým mobiliárom, novým ekologickým LED osvetlením, navýšením interiérovej zelene a drevených prvkov, ako aj implementáciou ústretovejšieho navigačného systému.

Kompletnou rekonštrukciou prešiel priestor bývalého hypermarketu, nechýbala ani úprava nákupných pasáží s modernými oddychovými zónami s nabíjacími stanicami.

Zmena sa dotkla aj parkovacích systémov v garážach, eskalátory nahradili točité schodiská, zmizol jeden z travelátorov zo stredu nákupného centra, vynovili sa toalety. Hoci plocha food-courtu zostala rovnaká (1040 m2), priestor prešiel remodelingom a vytvoril nový koncept zónového sedenia s novými podlahami, stropmi aj nábytkom.

V rámci rozširovania ponuky sa do centra dostalo ďalších 35 obchodov, medzi ktorými sú značky ako Reserved, Mohito, Cropp, House či Sinsay, rovnako aj jedinečné koncepty ako Vibe Store a BBalltown. Pre motoristov je k dispozícii až 1700 parkovacích miest spolu s nabíjacou stanicou pre elektromobily na strešnom parkovisku.

Stojany na bicykle sú pri hlavnom vchode a využiť možno aj sieť bicyklov Slovnaft Bajk či Rekola, ktoré sú v ich blízkosti. Aby zmien v nákupnom centre nebolo málo, na budúci rok je naplánovaná renovácia námestia pred vstupom do centra a v pláne je aj jeho prepojenie s areálom jazera Kuchajda.

(ts)

Redakcia
Redakcia
Redakcia Bratislavského Večerníka predstavuje starosti a radosti v bratislavských mestských častiach. www.bratislavskyvecernik.sk

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne