5.6 C
Bratislava
piatok, 29. marca 2024

Najsledovanejšou televíziou Štedrého dňa bola TV JOJ

Najčítanejšie

Slovenskí diváci si počas Štedrého dňa aj večera vybrali spoločnosť televízie JOJ, ktorej bohatý rozprávkový program uprednostnili pred konkurenciou.

Tri oriešky pre Popolušku si nenechalo ujsť bez mála 850-tisíc divákov, najobľúbenejšia vianočná rozprávka sa stala dosiaľ najsledovanejším nešportovým programom roka na trhu.

V piatok 24. decembra dosiahla JOJ Group excelentné výkony, pričom zaznamenala medziročný nárast sledovanosti aj podielov v oboch relevantných cieľových skupinách v prime time.

Ako trhový líder v hlavnom vysielacom čase si v rámci univerzálneho publika vyslúžila až 17,7 % sledovanosť a 31,9 % podiel, u mladších divákov zaznamenala ešte vyššiu sledovanosť, až 19,0 % a 35,9 % trhový podiel.

Celý predposledný týždeň roku 2021 bola JOJ Group jednotkou trhu v prime time, v CS 12+ aj v CS 12-54.

Aj samotná TV JOJ si na Štedrý deň pripísala prvenstvo celodenne, aj v hlavnom vysielacom čase – v prime time so 16,4 % sledovanosťou a 31,0 % podielom v CS 12-54 a s 15,1 % ratingom a podielom 27,2 % v CS 12+.

Televízia JOJ dodržala aj v tento rok svoju vianočnú tradíciu a darovala divákom opäť Vianoce bez reklamy, tento raz s obchodným partnerom Tipos, národná lotériová spoločnosť, a.s.

TOP nešportovým programom roka, dosiaľ, z ponuky všetkých slovenských televízií, sa stala rozprávka Tri oriešky pre Popolušku, ktorá na Štedrý večer zasiahla takmer 1 300 000 divákov (AvRch12+).

Kultová rozprávka dosiahla tento rok v programe TV JOJ rozprávkovú sledovanosť, a to až 19,0 % a podiel 36,5 % v rámci mladšieho publika, v CS 12+ zaznamenala až 18,3 % sledovanosť a 33,7 % trhový podiel.

Najvyšší rating si Popoluška vyslúžila u mladých diváčok vo veku 25 až 34 rokov (vysoko nadpriemernú 23,4 % sledovanosť) a najvyšší share si pripísala u diváčok v CS 15-24 (47,3 % podiel).

Televízia JOJ obsadila v rebríčku TOP programov Štedrého dňa, ale aj celého 51. týždňa prvé tri miesta v CS 12-54. Po zlatej Popoluške sa strieborným stal film Sám doma 2: Stratený v New Yorku so 14,9 % sledovanosťou a 27,8 % trhovým podielom, pričom dosiahol svoj najlepší rating od roku 2017.

Na bronzovom mieste sa umiestnilo špeciálne prekvapenie pre divákov TV JOJ – Vianočný klip, ktorý naspievali a nakrútili herci najsledovanejšieho slovenského seriálu Nemocnica (so 14,0 % sledovanosťou a 25,9 % podielom).

Aj na Prvý sviatok vianočný si TV JOJ a celá skupina staníc JOJ medziročne zlepšili výkony v hlavnom vysielacom čase v oboch cieľovkách, pričom tento rok si JOJ Group v CS 12+ vyslúžila 12,3 % sledovanosť a 23,0 % podiel.

Na Štefana si slovenskí diváci nenechali ujsť Noviny TV JOJ s 13,9 % sledovanosťou a 25,4 % podielom na trhu (CS 12+) a večerný premiérový film Strieborné korčule boli lídrom trhu v čase svojho vysielania v oboch CS, pričom najsilnejšou cieľovou skupinou boli diváčky vo veku 45 až 54 rokov s 13,0 % sledovanosťou.

Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.

© 2004 – 2021 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group

(ts)

Redakcia
Redakcia
Redakcia Bratislavského Večerníka predstavuje starosti a radosti v bratislavských mestských častiach. www.bratislavskyvecernik.sk

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne