12.1 C
Bratislava
piatok, 19. apríla 2024

Nový projekt reťazca Kaufland „K park“ poskytne mestám atraktívne miesto pre aktívny relax

Najčítanejšie

Nový projekt spoločnosti Kaufland ponúka mestám oddych v exteriéri, najmä pre mladých ľudí. Do prvého ročníka sa zapojilo 36 miest a mestských častí z celého Slovenska. Sedem z nich získa na základe hlasovania verejnosti od reťazca športovo-oddychový areál K Park.

Cieľom je dostať mladšie vekové ročníky od počítačov či mobilov na čerstvý vzduch, ideálne aj s partiou kamarátov, s ktorými si môžu zašportovať.

V K Parku nájdu rozmanité príležitosti na športové aktivity – jazdu na skateboarde, streetball, ping pong, môžu si vyskúšať svoje schopnosti na lezeckej stene či zacvičiť si na workoutovej konštrukcii. Nechýbajú ani lavičky a trávnatá plocha na piknik.

Mladí ľudia málo športujú

Prečo sú miesta na športovanie pre mladých také dôležité? Výsledky štúdie Svetovej zdravotníckej organizácie (2019) o fyzických aktivitách dospievajúcich sú alarmujúce. Potvrdzujú, že nemajú dostatok pohybu, čo nepriaznivo ovplyvňuje ich zdravie. Viac než 80% z nich nespĺňa odporúčanie aspoň jednej fyzickej aktivity denne.

Je známe, že aktívny životný štýl počas dospievania posilňuje celkovú imunitu, zdravý vývoj, rast kostí, spevnenie svalstva a obmedzuje obezitu. Spoločné športové aktivity s priateľmi priaznivo ovplyvňujú aj psychiku mladých ľudí. Všetky tieto pozitívne návyky, ktoré si osvoja počas dospievania, výrazne ovplyvnia ich život v dospelosti.

„Projektom K Park chceme prispieť k tomu, aby mladí ľudia opäť našli záľubu v pohybe a aktívnom relaxe na vzduchu. Budeme radi, ak sa naše športovo-oddychové areály stanú miestom, kde sa tínedžeri, ale nielen oni, budú radi stretávať a športovať,“ hovorí Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko.

Hlasovanie štartuje 6. januára

O tom, ktorých sedem miest a mestských častí získa od reťazca K Park, rozhodne hlasovanie na stránke www.kauflandpark.sk, ktoré odštartuje 6. januára a potrvá až do 16. februára 2022.

Zapojiť sa môže každý, kto sa na stránke zaregistruje. Každý deň môže mestu či mestskej časti poslať jeden svoj hlas. Počet odovzdaných hlasov sa prepočíta na počet obyvateľov miest alebo mestských častí, takže šance na výhru budú vyrovnané.

Výsledky budú známe na druhý deň po skončení hlasovania. Všetci, ktorí sa doň zapojili, môžu súťažiť o 30 smartfónov.

360 KAMPAŇ OD THIS IS LOCCO

Na hlasovanie vyzýva Kaufland kampaňou v TV, OOH, v rádiu aj online, kde nechýba ani na Slovensku ešte stále netradičný kanál TikTok. „Keďže K Park nie je jednorazový projekt, hľadali sme funkčné spojenie medzi Kauflandom a svetom športu pre mladých, ktoré by fungovalo dlhodobo. Nestačilo urobiť kampaň, tá mala byť iba launchom celej komunikačnej stratégie. Zamerali sme sa preto na kľúčovú hodnotu Kauflandu, ktorá sa nikdy nezmení – čerstvosť. Čerstvé sú potraviny v Kauflande a čerstvý je aj vzduch. Práve na „čerstvý vzduch“ sme mladých, ktorí dnes trávia čas skôr pred mobilom či počítačom, chceli motivovať. Rozhodli sme a preto, že našou stratégiou bude vyzývať mladých, aby spolu s nami vybehli na čerstvý vzduch – a teda zahlasovali za K Park, ktorý im dáva dobrý dôvod na to, aby to radi urobili,“ povedal Martin Polakovič, ideamaker This is Locco.

Vizitka kampane:

Klient: Kaufland
Agentúra: This is Locco
Creative Director: Juraj Kováč
Art Director: Juraj Sapara
Copywriter: Martin Polakovič, Soňa Belyusová
Account Manager: Michal Ružica, Majka Prisenžňáková, Diana Hromeková

Produkcia: Protos Productions
Réžia: Maroš Milčík
Kamera: Anna Smoroňová
Hudba: Fatmusic
Zvuk: K2 studio
Postprodukcia: Studio Ekran
Casting: Charlie Brown
Kostýmy: Barbora Kubi
Fotograf: Peter Chvostek

(ts)

Redakcia
Redakcia
Redakcia Bratislavského Večerníka predstavuje starosti a radosti v bratislavských mestských častiach. www.bratislavskyvecernik.sk

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne