13.4 C
Bratislava
štvrtok, 23. marca 2023

Veľkolepá tanečná šou Let’s Dance najsledovanejším nedeľným programom s rekordným počtom divákov

Najčítanejšie

Obľúbená tanečná šou Let’s Dance si v nedeľu 20. marca 2022 opäť podmanila divákov televízie Markíza. Tretí priamy prenos sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal celkovo najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Celosvetovo úspešný formát plný najžiarivejších hviezd, noblesy a silných emócií dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 výborný rating 8,5 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 28,4 %.

Konkurenčné programy výrazne zaostali, film Zlatokopky zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 15,8 % a event Krištáľové krídlo na Jednotke RTVS podiel na trhu len 3,4 %.

Veľkolepá tanečná šou obzvlášť zaujala cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania Let’s Dance zabezpečili trhový podiel až 46,2 %.

Strhujúce výkony atraktívnej zostavy tanečných párov, zložených zo známych osobností a profesionálnych tanečníc a tanečníkov, si vychutnalo doposiaľ rekordných 548-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania šou zasiahla dokonca až 989-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aj v tejto univerzálnej cieľovej skupine Let’s Dance porazilo konkurenčné programy.

Druhou dvojicou, ktorá musela súťaž opustiť, sa na základe bodovania poroty a diváckeho SMS hlasovania stali komik František Košarišťan alias Fero Joke a jeho tanečná partnerka Vanesa Indrová.

Ďalšie najvyššie priečky v nedeľnom rebríčku sledovanosti obsadili v cieľovej skupine 12-54 večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 8,4 % / share 22,9 %), Športové noviny (rating 7,8 % / share 20,1 %) a Počasie (rating 7,7 % / share 20,7 %).

V širšej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším spravodajským programom na trhu stali Televízne noviny, nenechalo si ich ujsť 521-tisíc divákov a v čase vysielania mali dosah až na 917-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Jednoznačne najsledovanejšou politickou diskusiou na trhu sa stala relácia Na telo, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 5,1 % a trhový podiel 19,1 %.

Zaujímavú debatu moderátora Michala Kovačiča s vicepremiérkou a predsedníčkou Za ľudí Veronikou Remišovou a podpredsedom Smeru-SD Ladislavom Kamenickým sledovalo celkovo 394-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

Avatar photo
Redakcia
Redakcia Bratislavského večerníka predstavuje starosti a radosti v bratislavských mestských častiach. www.bratislavskyvecernik.sk

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne