7.2 C
Bratislava
piatok, 26. apríla 2024

PR Clinic sa stala druhou svetovo najoceňovanejšou agentúrou

Najčítanejšie

Celosvetová súťaž ICCO Global Awards 2022 spoznala štvrtok 1. decembra v Londýne svojich víťazov. Prihlášky poslalo viac ako 20 krajín zo šiestich kontinentov, z ktorých sa vyberalo dvadsaťdva cien. V obrovskej celosvetovej konkurencii zožala úspech agentúra PR Clinic, ktorá si odniesla tri prestížne ocenenia.

Porota zložená zo zástupcov 18 rôznych krajín hodnotila kampane z hľadiska stratégie a výskumu, inovácií, realizácií či vplyve na business výsledky. Najviac cien si odniesla agentúra Ketchum, ktorá získala celkovo štyri ocenenia. Slovenská agentúra PR Clinic premenila päť shortlistov na tri ocenenia za práce pre klientov ŠKODA AUTO Slovensko a ABSOLUT Vodka (Pernod Ricard).

„Úprimne sa tešíme z výsledkov, ktoré sa nám podarili dosiahnuť v tak obrovskej konkurencii. To, že patríme k najlepším, nás ženie dopredu, no zároveň stavia pred výzvy, ako komunikáciu a kampane ešte vylepšiť. Dnes už nestačí pozerať sa len na čísla, od značiek sa očakáva, že sa nebudú báť preberať zodpovednosť a autenticky sa budú držať filozofie, ktorú vo svojej komunikácií šíria. O to viac ma teší, že sme si okrem dvoch cien v spotrebiteľsky orientovanej kampani pre ŠKODA AUTO Slovensko odniesli aj víťazstvo v kategórii Best Purpose Campaign s ABSOLUT vodkou, kde sme neupustili od polarizujúcich tém. Naopak, snažili sme sa nastaviť kompas spoločnosť tak, aby sa stala otvorenejšou a tolerantnejšou,“ hovorí Alexandra Gallisová, Account Director PR Clinic.

Elektrodovolenka na Slovensku pre ŠKODA AUTO Slovensko

Agentúra PR Clinic v spolupráci s Wiktor Leo Burnett, Socialists a PHD zvíťazili s projektom Elektrodovolenka na Slovensku pre klienta ŠKODA AUTO Slovensko až v dvoch kategóriách – Best Automotive and Transport Campaign a Best Consumer Campaign.

Úlohou bolo pre prázdninami naplniť dva ciele: zvýšiť predaj wallboxov, čo je zariadenie na domáce nabíjanie elektromobilov, a rozptýliť obavy z nedostatočnej siete nabíjacích staníc počas dovolenkovej sezóny. Veľa obyvateľov Slovenska si na leto prenajíma chaty, ktoré sú často v odľahlých miestach a bez dostatočne silnej elektroinštalácie.

Agentúry vytvorili projekt Elektrodovolenka na Slovensku, v rámci ktorého oslovili ubytovacie zariadenia v rôznych kútoch Slovenska a vybraným z nich nainštalovali wallbox ŠKODA iV, aby si vodiči mohli nabiť svoje elektromobily aj počas dovolenky v srdci prírody.

Následne influenceri a novinári navštevovali vybrané miesta a dokazovali, že obavy Slovákov z nedostatočného počtu nabíjačiek nie sú na mieste. Najväčším úspechom bolo, keď si najpopulárnejší slovenský ubytovací portál Hauzi.sk doplnil do svojho filtra nabíjanie elektromobilu ako ďalšie vyhľadávacie kritérium a kampaň podporil aj svojimi blogmi.

Naša aktivita zaujala aj najväčší európsky ubytovací portál Booking. Výstupom boli natívne články a videá, v ktorých sme dôveryhodne zbúrali všetky mýty. Po kampani klient zaevidoval takmer 100% nárast objednávok na pre-check, teda obhliadok potenciálneho miesta inštalácie wallboxu, v porovnaní s obdobím pred kampaňou.

Nová definícia Lásky pre ABSOLUT

Ďalšie ocenenie si agentúra PR Clinic vyslúžila za kampaň pre ABSOLUT, ktorá vznikla v spolupráci s agentúrou Jandl. Kampaň „Nová definícia lásky“ zvíťazila v kategórii Best Purpose Campaign. Išlo o pokračovanie vlaňajšej kampane Každá láska je láska na podporu LGBTI+ komunity.

Hlavnou témou kampane bola zmena slovníkovej definície slova láska. Slovník súčasného slovenského jazyka totiž hovorí, že láska je náklonnosť jedného pohlavia k druhému. Značka ABSOLUT však verí, že lásku si zaslúži každý bez ohľadu na pohlavie a svoju sexuálnu orientáciu.

Agentúry preto prišli s online výzvou www.definicialasky.sk,  ktorou iniciovali zmenu výkladu lásky v slovníku s cieľom prijať ju tu takú, aká je – ako cit, ktorý prežívame všetci rovnako. Do Slovenskej akadémie vied agentúra symbolicky odovzdala viac ako 6000 podpisov spolu s odkazmi od ľudí, ktorí popísali, čo pre nich znamená láska.

Dopyt po zmene definície lásky akcelerovali aj tragické udalosti na Zámockej ulici. Dnes už v Slovníku súčasného slovenského jazyka nesvieti definícia lásky ako „náklonnosti jedného pohlavia k druhému“. Zmenila sa na viac inkluzívnu a tolerantnú, nehľadiacu na pohlavie. Láska je už definovaná ako „náklonnosť jednej osoby k druhej“.

(ts)

Redakcia
Redakcia
Redakcia Bratislavského Večerníka predstavuje starosti a radosti v bratislavských mestských častiach. www.bratislavskyvecernik.sk

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne