Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné Televízne noviny na obrazovkách televízie Markíza.
Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší výraznému diváckemu úspechu a na konto si pripísal ďalšie víťazstvo. Vo štvrtok, 30. marca 2023, sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa a porazil tak konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj.
Štvrtá premiérová epizóda 2. série Dunaja v kľúčovej, obchodne najdôležitejšej cieľovej skupine 12-54 zvíťazila s výborným ratingom 7,1 % a trhovým podielom 23,4 %, pričom obsadila fantastické druhé miesto vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaostal s podielom na trhu 20,0 %.
Celkovo vo štvrtok strhujúca rodinná sága pritiahla k obrazovkám 429-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v čase vysielania zasiahla až 606-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bol aj nasledujúci český kriminálny seriálový hit Policie Modrava. Záverečná ôsma epizóda premiérovej 4. série zaznamenala vynikajúci rating 3,8 % a dorovnala svoj tretí najvyšší trhový podiel 22,0 % v cieľovej skupine 12-54. Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala s reláciami Na hrane (share 10,7 % v CS 12-54) a Sedem (share 10,1 % v CS 12-54).
Excelentný výkon dosiahol tiež podvečerný seriálový hit Mama na prenájom, ktorý si vo štvrtok pripísal víťazný rating 6,9 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 28,2 % v cieľovej skupine 12-54. V oboch hlavných cieľových skupinách tak v rebríčku sledovanosti predstihol konkurenčnú šou Bez servítky na TV Joj.
Ďalšie príbehy sympatických hlavných hrdinov si vo štvrtok vychutnalo skvelých 420-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mala Mama na prenájom dosah až na 500-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia TV Markíza Televízne noviny. V reklamne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zaznamenali skvelý rating 7,9 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 29,7 %. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 497-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom zasiahol dokonca až 810-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Na obrazovkách televízie Dajto si vo štvrtok najlepšie počínal hviezdne obsadený film týždňa Dannyho trinástka (rating 1,7 %/share 6,7 % v CS 12-54), nasledovaný na druhej priečke obľúbeným komediálnym seriálom Susedia (rating 1,2 %/share 4,4 % v CS 12-54). Tretie miesto v rebríčku sledovanosti menších staníc obsadila stanica Doma s legendárnou telenovelou Skrytá vášeň (rating 1,2 %/share 6,8 % v CS 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,9 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,5 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
(ts)