7.2 C
Bratislava
piatok, 26. apríla 2024

Reťazec Lidl opäť prináša obľúbený Retro týždeň

Najčítanejšie

Pamätáte si pôvodné Granko, paštétu Májka, rumové pralinky, alebo Horalky? V rámci kampane maloobchodného reťazca Lidl sa vrátia viaceré tradičné produkty v autentickom obale na pulty predajní v rámci Retro týždňa. Retro týždeň spoznali už i zákazníci Lidl v Česku, Chorvátsku, Slovinsku, alebo v Maďarsku.

Od pondelka 2. mája prichádza do predajní reťazca opäť Retro týždeň, vôbec po prvý raz priniesol Lidl na Slovensku túto retro ponuku už v októbri 2015 a odvtedy ju niekoľko krát zopakoval.

V aktuálnej ponuke si budete môcť vychutnať produkty podľa pôvodných receptúr, ako salámy Herkulas, Paprikáš, zmrzlinovú tortu, smotanovú zmrzlinu,
pikao, ovocný jogurt, alebo zahustené mlieko.

Lidl zaviedol vo svojich predajniach kampaň, ktorá nám pripomenie časy dávno minulé a produkty, ktoré už dnes na pultoch predajní nájdete asi len ťažko. Reťazec promuje retro akciu v letáku, ktorý je aktuálny už od budúceho týždňa.

Retro týždeň pripravuje reťazec v úzkej spolupráci s dodávateľmi. Okrem originálneho obalu tam, kde to bolo možné, chceli zachovať aj pôvodné zloženie a chuť. „Viacero výrobkov bolo pre túto tematickú ponuku vyrobených podľa tradičnej receptúry, napr. Vysočina 1967 alebo Šunková údená saláma 1977,“ uviedol v minulosti hovorca Lidl Tomáš Bezák.

V rámci tematickej predajnej ponuky si môžete v rámci retro týždňov pravidelne zakúpiť napríklad retro Zlatý Bažant, maslo, Granko, salámu Herkules, uhorky Znojmia, Pikao, Salko, Mila rezy, Horalky, Študentskú pečať, rumové pralinky a ďalšie produkty.

Aktuálny spot:

Pozrite si spoty, ktoré sprevádzali v minulosti uvedenie retro ponuky na Slovensku, alebo i v Slovinsku:

Slovinsko

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne