5.6 C
Bratislava
sobota, 27. apríla 2024

Užšie a elegantnejšie – nový trend, ktorým sa vydávajú výrobcovia nápojov v plechovkách

Najčítanejšie

Medzi obalové trendy posledných rokov patria produkty v obaloch, ktoré sú nielen praktické do ruky, ale aj vizuálne atraktívne a zákazníci ich ľahko rozoznajú na pultoch obchodov od konkurencie.

So zmenou svojho plechovkového portfólia tento rok prichádza aj tradičný výrobca nealkoholických nápojov Kofola ČeskoSlovensko, ktorý sa rozhodol prezliecť produkty do nového kabátu.

Milovníci legendárnej Kofoly, tradičnej hroznovej Viney, ktorá tento rok oslavuje svoje 50. narodeniny, ale napríklad aj limonády zo sicílskych surovín Targa Florio a americká južanská Royal Crown Cola, ktorú Kofola vyrába v licencii, sa tento rok dočkajú atraktívnej novinky. Všetky tieto nápoje sa na regáloch objavia v novom plechovkovom formáte.

„Hlavným dôvodom zmeny bolo hľadanie nových ciest pre tvar a dizajn plechovky, ktoré budú spĺňať očakávania našich spotrebiteľov a prispejú k ľahkej rozpoznateľnosti na predajnej ploche. Ďalšou požiadavkou bolo, aby produkty sledovali aktuálne trendy v dizajne, a pritom rešpektovali históriu a identitu tradičných značiek,“ vysvetľuje Pavol Chalupka, marketingový riaditeľ Kofoly.

Plechovky teda majú užší a vyšší formát, ktorý sa nielen lepšie drží, ale prispeje aj k optimálnejšiemu využitiu miesta na predajnej ploche. V dizajne si našla miesto aj kombinácia matných a lesklých potlačí alebo 3D prvky.

Plechovky s objemom 0,33 l nahradzujú doterajšie formáty 0,25 a 0,5 l. „Širšia a nižšia plechovka zostáva už iba pri značke F.H. Prager, kde chceme zdôrazňovať podobnosť našich ciderov s pivnými značkami a remeselnosť. Pri Semtexe zatiaľ tiež zachovávame formát 0,25 a 0,5 l,“ vysvetľuje Vojtěch Kolmaš, produktový manažér Kofoly.

Pavol Chalupka k nastúpenému trendu dodáva, že „popularita nápojov v plechovkách neustále rastie. Je to praktický formát na cesty, ktorý je ľahký, skladný a udrží teplotu nápoja. Preto chceme aj my túto kategóriu posilňovať moderným a atraktívnym dizajnom, prípadne aj ďalšími príchuťami.“

Nové plechovky Viney sú dostupné na trhu od konca roka 2023, od februára 2024 sa môžu zákazníci postupne stretnúť aj s ďalšími značkami v novom dizajne. Plechovky tvorí 74 % recyklovaného hliníka, čo významne znižuje uhlíkovú stopu týchto obalov.

Materiál na výrobu nových plechoviek sa získava a znovu používa vďaka fungovaniu slovenského zálohového systému. Multipacky sú dostupné v balení po 4 alebo 24 kusov, potiahnutých fóliou s vyšším podielom recyklovaného plastu.

zdroj: Kofola ČeskoSlovensko

(ts)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne