10.9 C
Bratislava
piatok, 11. októbra 2024

ZNAČKA

nápoje

Nová vizuálna identita Pepsi pulzuje nielen v obchodoch, ale aj v uliciach Bratislavy

Celosvetový rebranding Pepsi, ktorý bol avizovaný koncom minulého roka, je už v plnom prúde. Novinkou je logo, ktoré odráža neustálu túžbu značky po inováciách,...

Magnesia predstavuje novú vizuálnu identitu po 11 rokoch, symbolizuje ju levia sila prírodného horčíka

Značka Magnesia, prírodná minerálna voda s vysokým obsahom zdraviu prospešného horčíka, po 11 rokoch kompletne aktualizuje svoju vizuálnu identitu. Do centra pozornosti sa tak...

Česi a Slováci vymysleli nový, jemný a ovocný Jägermeister ORANGE

Novinka roka je tu! Jägermeister ORANGE vás prekvapí výnimočne jemnou chuťou, pričom základnou ingredienciou sú vyzreté bio pomaranče zo slnečnej Sicílie. Jemná a ovocná...

Užšie a elegantnejšie – nový trend, ktorým sa vydávajú výrobcovia nápojov v plechovkách

Medzi obalové trendy posledných rokov patria produkty v obaloch, ktoré sú nielen praktické do ruky, ale aj vizuálne atraktívne a zákazníci ich ľahko rozoznajú...

Na začiatku takmer nedostatkový tovar, po 50 rokoch od prvej predanej fľaše hviezda medzi hroznovými nápojmi

Plná hrozna, iskrivej chuti a hravých bubliniek. Taká je Vinea, ktorá už 50 rokov prináša osvieženie v originálnom spojení hroznovej šťavy s bazou. Ako...

Kofola sa usiluje o ďalšie tradičné značky. Oznámenou akvizíciou chce vstúpiť do pivného segmentu s regionálnou pôsobnosťou

Kofola ČeskoSlovensko kupuje väčšinový podiel v spoločnosti Pivovary CZ Group, ktorá rozvíja tradičné značky pív Holba, Zubr a Litovel. Nápojárska rodina tak môže na...

Nápojárska spoločnosť Kofola sa stane majiteľom jablčných sadov v Česku a spolumajiteľom kávových plantáží v Kolumbii

Po tom, čo sa rodinná nápojárska spoločnosť Kofola začala pred pár rokmi intenzívne venovať pestovaniu a spracovaniu bylín v Rajeckej doline, rozhodla sa teraz...

Napriek poklesu trhu sa Kofole darí držať sa plánu

K dobrému výsledku v prvom štvrťroku prispeli nielen stabilizované ceny energií, vnútorná nákladová disciplína, ale aj zvyšujúca sa obľuba čerstvých štiav a zdravých pokrmov...

Najnovšie