12.8 C
Bratislava
piatok, 3. mája 2024

ZNAČKA

nápoje

Magnesia predstavuje novú vizuálnu identitu po 11 rokoch, symbolizuje ju levia sila prírodného horčíka

Značka Magnesia, prírodná minerálna voda s vysokým obsahom zdraviu prospešného horčíka, po 11 rokoch kompletne aktualizuje svoju vizuálnu identitu. Do centra pozornosti sa tak...

Česi a Slováci vymysleli nový, jemný a ovocný Jägermeister ORANGE

Novinka roka je tu! Jägermeister ORANGE vás prekvapí výnimočne jemnou chuťou, pričom základnou ingredienciou sú vyzreté bio pomaranče zo slnečnej Sicílie. Jemná a ovocná...

Užšie a elegantnejšie – nový trend, ktorým sa vydávajú výrobcovia nápojov v plechovkách

Medzi obalové trendy posledných rokov patria produkty v obaloch, ktoré sú nielen praktické do ruky, ale aj vizuálne atraktívne a zákazníci ich ľahko rozoznajú...

Na začiatku takmer nedostatkový tovar, po 50 rokoch od prvej predanej fľaše hviezda medzi hroznovými nápojmi

Plná hrozna, iskrivej chuti a hravých bubliniek. Taká je Vinea, ktorá už 50 rokov prináša osvieženie v originálnom spojení hroznovej šťavy s bazou. Ako...

Kofola sa usiluje o ďalšie tradičné značky. Oznámenou akvizíciou chce vstúpiť do pivného segmentu s regionálnou pôsobnosťou

Kofola ČeskoSlovensko kupuje väčšinový podiel v spoločnosti Pivovary CZ Group, ktorá rozvíja tradičné značky pív Holba, Zubr a Litovel. Nápojárska rodina tak môže na...

Nápojárska spoločnosť Kofola sa stane majiteľom jablčných sadov v Česku a spolumajiteľom kávových plantáží v Kolumbii

Po tom, čo sa rodinná nápojárska spoločnosť Kofola začala pred pár rokmi intenzívne venovať pestovaniu a spracovaniu bylín v Rajeckej doline, rozhodla sa teraz...

Napriek poklesu trhu sa Kofole darí držať sa plánu

K dobrému výsledku v prvom štvrťroku prispeli nielen stabilizované ceny energií, vnútorná nákladová disciplína, ale aj zvyšujúca sa obľuba čerstvých štiav a zdravých pokrmov...

Najnovšie