25.3 C
Bratislava
streda, 18. septembra 2024

Coca-Cola a Marvel predstavujú ďalšiu vzrušujúcu spoluprácu, ktorá v limitovanej edícii fliaš a plechoviek vyrozpráva fanúšikom príbehy marvelovských hrdinov

Najčítanejšie

Spoločnosť Coca-Cola odhalila najnovšiu spoluprácu s Marvelom. Fanúšikovia sa môžu tešiť na limitovanú edíciu fliaš a plechoviek, ktoré prinesú príbehy a digitálne zážitky s ich obľúbenými superhrdinami.

Skutočné kúzla uvidia víťazi súťaže o výlet do Marvel Avengers Campusu v Disneylande v Paríži. Okrem cesty do filmového sveta môžu milovníci superhrdinov získať stovky ďalších atraktívnych cien.

Spolupráca medzi Coca-Colou a Disney trvá už viac ako 60 rokov a tieto dve ikonické značky sa prepájajú v rôznych projektoch, vesmíroch a dokonca aj v multivesmíroch, ako je napríklad ikonický Marvel Universe.

Aktuálna limitovaná edícia privádza k životu svet marvelovských hrdinov prostredníctvom jedinečného zážitku pre spotrebiteľov – na limitovanej edícii obalov Coca-Cola nájdu 12 ilustrácií postáv, ktoré ožívajú v rozšírenej realite cez aplikáciu Coca-Cola. V aplikácii navyše prebieha súťaž o vzrušujúce zážitky a zberateľské predmety.

Obľúbené nápoje sa stanú bránou do sveta, v ktorom spolu bojujú najznámejší superhrdinovia a zloduchovia. Captain America, Ms. Marvel, Doctor Strange, Thanos, She Hulk, Daredevil, Wolverine, Juggernaut, Deadpool a Loki vystúpia po naskenovaní z červeno-bielo-čiernych ilustrácií z obalov Coca-Cola aj Coca-Cola Zero.

360-stupňová globálna kampaň

Globálna kampaň zahŕňa novú kreatívu vrátane TV spotu „The Heroes“, ktorý pobeží nielen v televízii, ale aj v kinách a na sociálnych sieťach. Ďalej sú to digitálny out-of-home, 3D OOH, spolupráca s influencerom Explom a využitie rozšírenej reality v aplikácii Coca-Cola.

„Naša najnovšia limitovaná edícia s Marvelom využíva dlhodobú spoluprácu medzi oboma značkami a prináša fanúšikom unikátne zážitky, počas ktorých ich obľúbení hrdinovia vystúpia pomocou AR z obalov Coca-Cola,“ vysvetľuje senior marketingová manažérka Coca-Cola pre ČR a SR Mária Drotárová a dodáva: „Kampaň spúšťame postupne po celom svete. Týmto spojením chceme vyzdvihnúť fakt, že nápoje Coca-Cola a filmy Marvel sa k sebe hodia vo všetkých ohľadoch.“

Spotrebiteľská súťaž o výlet do Marvel Avengers Campusu v Disneylande v Paríži

Okrem zberateľských plechoviek a napínavých AR zážitkov ponúka limitka Coca-Cola x Marvel fanúšikom šancu vyhrať lákavé ceny. Epická súťaž bude prebiehať od 12. 8. do 1. 11. 2024.

Stačí len naskenovať QR kód z obalu do aplikácie Coca-Cola, zadať PIN spod viečka a zapojiť sa do súťaže o jednu zo stoviek výhier. Jednoduchý princíp súťaže umožňuje už spomínaná Coca-Cola aplikácia, ktorá minulý rok zaznamenala enormný úspech.

Hlavnou cenou bude trojdňový výlet pre 4 rodiny do Disneylandu v Paríži. Na ďalších šťastlivcov potom čaká limitovaná edícia merchu Coca-Cola x Marvel – bundy, šiltovky, mikiny a tričká.

(ts)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne