-1 C
Bratislava
streda, 22. januára 2025

Bratislava má nový koncept regionálnych potravín. Kukkonia Shop prináša nadštandardnú kvalitu z regiónov

Najčítanejšie

Značka Kukkonia zo Žitného ostrova spojila sily s maloobchodnou sieťou Starý Otec a v bratislavskom centre Aupark otvára prvý obchod pod názvom Kukkonia Shop. Cieľom je priniesť zákazníkom výrobky špičkovej kvality od regionálnych producentov zo Slovenska i zahraničia.

Maloobchodné značky Kukkonia a Starý Otec ohlasujú významnú spoluprácu, ktorá mení tvár nákupov v hlavnom meste. Prvá predajňa sa otvára v Auparku a postupne sa budú otvárať ďalšie bratislavské predajne, ktoré ponúknu zákazníkom produkty spĺňajúce prísny kódex kvality.

„Spojením našich značiek prinášame koncept mestských potravín, ktoré ocenia zákazníci vyžadujúci nadštandardnú kvalitu. Produkty značky Kukkonia vyrábame podľa tradičných receptúr s vysokým nárokom na kvalitu pričom suroviny pochádzajú priamo z daného regiónu. Našou víziou bolo vytvoriť svieži retailový koncept, ktorý by poskytol príležitosť nám aj ostatným značkám zdieľajúcim rovnaké hodnoty – dôraz na regionálnosť a prvotriedne zloženie potravín,“ vysvetľuje riaditeľ Divízie potravín Marián Gramata.

Miesto pre zážitok

Kukkonia Shop nie je len o nákupe. Predajne ponúkajú priestor na kulinárske zážitky. Zákazníci si tu môžu vychutnať raňajky, alebo kávu počas svojho denného zhonu. Sortiment zahŕňa čerstvé mäso a mäsové výrobky z vlastných fariem na Žitnom ostrove, pričom sa portfólio špecializuje na mäso z mangalice, mliečne produkty, kváskový chlieb a pečivo z vlastnej pekárne, cestoviny, remeselné nápoje, ovocie, zeleninu a množstvo ďalších delikates.

História srdca značky

Projekt Kukkonia čerpá z histórie Žitného ostrova, prezývaného aj „zlatá záhrada“. Názov značky pochádza z obdobia tatárskych vpádov, keď miestni napodobňovali zvuk žiab – “kuk-ko” na varovanie pred nepriateľmi. Tento odkaz na tradície a autenticitu spája minulosť s dnešnými hodnotami: podporou lokálnej výroby a udržateľnosti.

Sieť predajní Starý Otec, známa prísnym výberom potravín, sa od svojho vzniku v roku 2012 zameriava na kvalitu unikátnym spôsobom a to kontrolou zloženia produktov, ktoré vo svojich obchodoch ponúka. Prevažná väčšina produktov pochádza zo Slovenska.

„Spolupráca s Kukkoniou nám umožňuje posunúť sa ďalej. Obidve značky zastávali a zastávajú rovnaké hodnoty tak v kvalite ako aj v podpore regionálnych potravín. V našich predajniach zákazníci nikdy nemuseli kontrolovať etikety – našou garanciou vždy bolo, že produkty neobsahujú nepotrebné prísady ako umelé sladidlá, chemické zvýrazňovače chuti, či škodlivé farbivá,“ dopĺňa Ľuboš Mudrák, riaditeľ spoločnosti Starý Otec, a.s.

Prvá predajňa Kukkonia Shop už otvorila svoje dvere v bratislavskom Auparku. Očakávame, že tento koncept osloví každého, kto hľadá výnimočný zážitok z nakupovania a nekompromisnú kvalitu.

(ts)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne