Zákazníci Lidla môžu po novom využiť ešte väčšie pohodlie pri vybavovaní zásielok. Maloobchodný reťazec výrazne rozširuje spoluprácu so spoločnosťou Packeta, ktorá je lídrom v oblasti doručovania zásielok na Slovensku.
Len v marci pribudli samoobslužné Z-BOXy pri ďalších tridsiatich predajniach Lidl po celom Slovensku – vrátane krajských miest, ale aj lokalít ako Bojnice, Prievidza či Martin. Zákazníci tak získavajú nový benefit: môžu si vyzdvihnúť alebo odoslať zásielky priamo pri bežnom nákupe.
„Našou prioritou je neustále zvyšovať dostupnosť a komfort našich služieb. Rozšírenie siete Z-BOXov pri predajniach Lidl nám umožňuje ponúknuť ešte flexibilnejší spôsob doručovania priamo tam, kde to zákazníci najviac ocenia – v blízkosti ich každodenných nákupov,“ uviedol Matúš Baus, manažér výdajných miest spoločnosti Packeta Slovensko.
Najväčšie Z-BOXy s dvanástimi stĺpcami čerstvo stoja aj pred Lidlom v bratislavskom Ružinove a Dúbravke.
Zásielka aj nákup na jednom mieste
Samoobslužné boxy sú plne automatizované, fungujú 24 hodín denne, 7 dní v týždni a sú šetrné k životnému prostrediu – napájané sú solárnou energiou. Na vyzdvihnutie zásielky stačí aplikácia Packety alebo kód na klávesnici.
Spoluprácu víta aj Lidl: „Všetci chceme vybaviť povinnosti rýchlo, pohodlne a získať najlepší pomer ceny a kvality. Teší nás, že zákazníci môžu popri nákupe v Lidli získať aj ďalšie výhody,“ povedal Tomáš Bezák, vedúci úseku Corporate Affairs v Lidl Slovenská republika.