5.6 C
Bratislava
sobota, 27. apríla 2024

Kampaň: pre J&T Banku od Wiktor Leo Burnett – 13 hodín v bankovom trezore

Najčítanejšie

V jesennej kampani pre J&T Banku odhaľujeme skutočnú pravdu o kolobehu peňazí. Ak by ste však čakali nudné čísla alebo grafy, vyvedieme vás z omylu. Dokážeme, že zdanlivo komplikovaný svet financií, nie je až taký zložitý.

Jedným z najčastejších omylov je predstava bežného klienta, že peniaze, ktoré uloží do banky poslušne čakajú v trezore. Realitou však je, že peniaze, ktoré ste vložili do banky tam nie sú – tento námet sme využili aj pre nový TV spot.

Na naše veľké sklamanie nás do skutočného trezoru nechceli pustiť, a tak sme natáčali v jeho ateliérovej verzii. V poradí už piaty spot J&T BANKY nesie rukopis fantastického režiséra Františka A. Brabca. Jeho perfekcionizmus stojí za čistými líniami, ktoré reprezentujú komunikáciu banky a vždy sa podpíšu aj pod náročnosť filmovania. Tento krát to bolo 13 hodín strávených v trezore.

Nepostrádateľnou súčasťou kampane je aj animované online video v réžii Jonáša Karáska v spolupráci so štúdiom Alien, ktoré vám ukáže, kam sa vlastne podeli peniaze, o ktorých ste si mysleli, že ležia uložené v banke. Jednoduchou formou predstaviť svet investícií nie je ľahká úloha, avšak team Štefan Andrejco (creative director) , Martin Keder (senior copywriter) a Vlado Lefík (strategy director) sa s tým popasovali statočne. Tak čo, už viete kam budete investovať vy?

Odpovede hľadajte na www.investicneprilezitosti.sk

Richard Hanzlík

Zdroj: Wiktor Leo Burnett

Zdroj foto hore: printscreen spotu J&T Banky

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne