Nové časti kultového komediálneho seriálu Susedia na obrazovkách televízie Markíza týždeň čo týždeň potvrdzujú svoju pozíciu nehasnúceho diváckeho fenoménu.
Premiérová epizóda s názvom Striakiller dosiahla v pondelok, 23. septembra 2019, v rámci aktuálnej 7. série rekordnú sledovanosť v oboch hlavných cieľových skupinách.
V strategickej cieľovej skupine 12-54 sa Susedia stali jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc s najvyšším septembrovým ratingom 10,0 % aj trhovým podielom 27,8 %.
Skvelú zábavu s mimoriadne obľúbenými seriálovými postavami si vychutnalo celkovo 467-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je zatiaľ taktiež rekordný jesenný výsledok.
Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala relácia Počasie.
V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala excelentný rating 10,5 % a trhový podiel 30,2 %. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 611-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
So zhodným ratingom 10,5 % v cieľovej skupine 12-54 sa na druhej priečke v pondelkovom rebríčku sledovanosti umiestnila hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá dosiahla skvelý trhový podiel 33,1 %.
Súhrn najdôležitejších informácií z domova i zo sveta si pozrelo celkovo 597-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Zabodovala tiež relácia Športové noviny, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 9,5 % a trhový podiel 27,2 %.
Päticu najsledovanejších pondelkových programov uzatvára podvečerný seriálový megahit Oteckovia, ktorý v cieľovej skupine 12-54 dosiahol výborný rating 8,5 % a trhový podiel 36,0 %.
Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja dosiahla na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 10,2 %. Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 415-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Medzi menšími stanicami bola v pondelok najúspešnejšia televízia Doma s obľúbeným tureckým seriálom Sila ženy, ktorý v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 1,9 % a trhový podiel 5,5 %. K obrazovkám prilákal celkovo 205-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 33,8 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,3 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA
(ts)