Klub reklamných agentúr Slovenska, ktorý súťaž organizuje, nás informoval, že na shortlist národnej súťaže efektivity marketingovej komunikácie Effie Slovakia 2015 sa prebojovalo 10 prác.
Najviac shortlistov získala reklamná agentúra MADE BY VACULIK po tri nominácie a zhodne po dve nominácie agentúry Mayer/McCann Erickson a Istropolitana Ogilvy.
Pravdepodobne však najúspešnejšia v súťaži bude reklamná agentúra Zaraguza so svojou kampaňou na Fofolu a reklamná agentúra MUW Saatchi&Saatchi so svojou kampaňou S4GAN, aj keď majú len po jednej nominácii.
Víťazi aktuálneho 17. ročníka súťaže však budú známi až 26. novembra, nechajme sa preto prekvapiť.
Z 24 prihlásených prác od 12 reklamných agentúr sa na shortlist prebojovalo 10 prác od 6 reklamných agentúr:
P.Č | KAT | AGENTÚRA | NÁZOV KAMPANE | KLIENT |
1 | A | Zaraguza | Fofola | Kofola, a.s. |
2 | G | Istropolitana Ogilvy | Šetripôžička | VÚB banka, a.s. |
3 | G | MADE BY VACULIK | Bankomat v mobile | Tatra Banka, a.s. |
4 | G | MADE BY VACULIK | Menežeris a Tatra Academys | Tatra Banka, a.s. |
5 | K | MUW Saatchi&Saatchi | S4GAN | Slovak Telekom, a.s. |
6 | M | Mayer/McCann Erickson | Povedz mi to do očí | Nadácia otvorenej spoločnosti |
7 | ŠB | Istropolitana Ogilvy | Čítam u Kaliho | Koloman Kertész Bagala |
8 | ŠB | MADE BY VACULIK | Evelyn je Strongbow | Heineken Slovensko |
9 | ŠB | Mayer/McCann Erickson | Povedz mi to do očí | Nadácia otvorenej spoločnosti |
10 | ŠB | PS:Digital | Každý sa môže stať otrokom | Brániť sa oplatí Slovensko, o.z., Ministerstvo vnútra SR |