15.2 C
Bratislava
štvrtok, 13. júna 2024

ZNAČKA

Nielsen Admosphere

Influencerov sleduje každý druhý internetový používateľ, dve pätiny sledujúcich už osobnosti inšpirovali k nákupu produktov

Polovica online používateľov na Slovensku sleduje na sociálnych sieťach nejakého influencera alebo známu osobnosť. Aký majú postoj k ich platením spoluprácam a dobročinným aktivitám?...

Polovica Slovákov má zo zvyšovania cien energií veľké obavy

Rastúce ceny energií v ďalších mesiacoch sú pre Slovákov, ktorí sú aktívni na internete, predmetom obáv, vo výskume Nielsen Admosphere Slovakia sa tak vyjadrili...

O zálohovaní jednorazových fliaš vie 97 % Slovákov. Vracať ich bude 95 %

Na Slovensku je od 1. januára tohto roku povinnosť zálohovať všetky jednorazové plastové fľaše a plechovky od nápojov. Podľa výskumu túto novinku zaregistrovalo 97...

National Pandemic Alarm: Polovica ľudí súhlasí s aktuálnym vyhlásením lockdownu

National Pandemic Alarm zaisťuje spoločnosť European National Panels, dcérska spoločnosť agentúr Nielsen Admosphere, NMS Market Research a STEM/MARK, ktorá združuje národné panely v krajinách...

Najnovšie