7.3 C
Bratislava
štvrtok, 25. apríla 2024

RTVS: Program Nikto nie je dokonalý prekonal hranicu 400 tisíc divákov

Najčítanejšie

zmensena foto-Nikto_nie_je_dokonalý
RTVS: Oliver Andrásy v relácii „Nikto nie je dokonalý“

Jednotka bola v utorok v prime time v čase vysielania zábavného programu Nikto nie je dokonalý dvojkou na trhu a v univerzálnej cieľovej skupine 12+ tak predbehla sitcom súkromnej televízie. Utorkové vydanie talk show Olivera Andrásyho a Eleny Vacvalovej sledovalo 402 tisíc divákov starších ako 12 rokov a relácia dosiahla vysoko nadpriemerný trhový podiel 17,6%. Pre januárovú novinku RTVS sú to doteraz najvyššie hodnoty sledovanosti programu v tomto roku.

Koprodukčný sitcom RTVS a Oreo TV Hlavne, že sa máme radi dosiahol v utorkovom hlavnom vysielacom čase trhový podiel 8,4% a v repríze (nedeľa 3.2.) 9,3%. Aspoň 10 minút zo seriálu zo všetkých odvysielaných častí videlo už viac ako jeden milión divákov.

zmensena foto-Hlavne,_že_sa_máme_radi
RTVS: „Hlavne, že sa máme radi“, Účinkujú: Peter Marcin, Marián Labuda, Jana Švandová, Sabina Laurinová, Roman Mrázik, Dominika Richterová

Jednotka má za sebou mimoriadne úspešný víkend, keď sa v čase vysielania troch programov stala lídrom na slovenskom televíznom trhu. Najsledovanejším programom v nedeľu napoludnie bola diskusná relácia O 5 minút 12, ktorá dosiahla trhový podiel 20,8% a sledovalo ju 280 tisíc divákov starších ako 12 rokov. Najsledovanejšou reláciou sobotného prime time bol rodinný program Jednotky Pošta pre teba, ktorý sledovalo v sobotu večer 426 tisíc divákov (podiel na trhu 19,1%). V sobotu podvečer bola Jednotka lídrom na slovenskom televíznom trhu s reláciou Taxík. Program si pozrelo 320 tisíc divákov (trhový podiel 18,7%), čo je pre túto reláciu doterajší rekord.

Všetky dáta uvádzame v cieľovej skupine 12+

Zdroj: PMT/TNS SK

Informácie pre portál masmediálne.info poskytol hovorca RTVS Richard Šümeghy, www.rtvs.sk

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne