14.2 C
Bratislava
piatok, 11. októbra 2024

Výročná správa IAB Europe 2012

Najčítanejšie

Výročná správa IAB Europe 2012
Výročná správa IAB Europe 2012

IAB Europe predstavila svoju Výročnú správu za rok 2012, ktorá poukazuje na minuloročné úspechy tejto európskej organizácie. Počas minulého roka bol z veľkej časti splnený ‚4 PRO’s‘ plán:

PROtect: e-Privacy, DPD Review a zriadenie OBA samoregulácie v Európe sú hlavnými aktivitami v tejto oblasti

PROve: AdEx Benchmark (IHS), Mediascope Europe (SPA Future Thinking), the Economical Value of the Industry (Vlerick), the Consumer Benefit Study (McKinsey), Consumer Barometer (Google) and Do You CEE (Gemius) sú najvýznamnejšími projektmi výskumnej oblasti

PROmote: spustenie e-mail marketingovej stratégie a databázy, CEO stretnutia, webináre, White Papers
a v poradí už 6. Interact

– PROfessionalise:
zriaďovanie výborov a rady

Viac sa dočítate vo výročnej správe. 


O IAB Slovakia:
Interactive Advertising Bureau Slovakia je združenie právnických osôb zapísané v registri záujmových združení právnických osôb vedenom na krajskom úrade v Bratislave.

Cieľom je podporovať, chrániť a rozvíjať internetový reklamný trh na Slovensku.
IAB Slovakia je platformou ktorá podporuje rast interaktívneho reklamného trhu cez realizáciu kurzov,
seminárov, konferencií, partnerstiev a komunikačných aktivít. Chráni záujmy internetového priemyslu
tvorbou etických a právnych pravidiel internetovej reklamy a zvyšuje povedomie o internetovom
reklamnom priemysle cez výskumy a edukáciu. Členmi sú vydavatelia, portály, mediálne skupiny,
agentúry, mediálne agentúry a aj inzerenti.

AIMmonitor
Meria návštevnosť členov IAB Slovakia a reklamných internetových médií, ktoré sa do projektu zapojili. Tento projekt bol oficiálne spustený v januári 2007. Zadávateľom tohto projektu je IAB Slovakia a realizátorom projektu je spoločnosť Gemius Slovakia s.r.o. v spolupráci so spoločnosťou Mediaresearch Slovakia s.r.o. AIMmonitor poskytuje dáta ohľadne návštevnosti a sociodemografické dáta užívateľov internetu.

Aktuálny – AIMmonitor
V mesiaci december 2012 bola internetová populácia na Slovensku v počte 3 037 469 užívateľov. Užívatelia uskutočnili celkovo 1 762 080 217 zobrazení z toho približne 359 miliónov z mobilných zariadení. Viac sa dočítate v AIMmonitor december 2012

Štatistika návštevnosti slovenských internetových stránok
Aktuálnu štatistiku návštevnosti slovenských internetových stránok nájdete v online aplikácii AIMmonitor – OLA.

Meranie návštevnosti
Prevádza sa u meraného internetového média (site-centric). Zhromažďuje informácie o všetkých návštevníkov servera. GemiusTraffic je jeden z piatich najväčších systémov tohto typu na svete a najväčší v strednej a východnej Európe. Zber dát je realizovaný technológiou gemiusTraffic, ktorá je založená na meraní prístupov k webovým stránkam pomocou zberných skriptov (javaskriptových kódov). Táto technológia zároveň úspešne rieši veľa metodických a technologických problémov ako napríklad:

– minimalizuje započítavanie prevádzky spôsobenej indexovacími robotmi a ďalšími automatickými skriptami do reportovaných štatistík,

– zobrazenia (na rozdiel od iných výpočtových ukazovateľov) sú uvádzané tiež o užívateľoch internetu, ktorých prehliadač neprijíma cookies a ako jediný systém tohto typu na svete eliminuje nepresnosti vzniknuté mazaním cookies a pod. GemiusTraffic umožňuje získať okrem rozsiahlych dát o návštevnosti aj technické parametre prehliadačov a počítačov návštevníkov.

Redakcia masmediálne.info

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne