14.4 C
Bratislava
nedeľa, 13. októbra 2024

MS v hokeji na obrazovkách RTVS ovládli sledovanosť uplynulého týždňa

Najčítanejšie

Majstrovstvá sveta 2013 v hokeji dominovali v rebríčku sledovanosti uplynulého týždňa. Najsledovanejším programom na slovenskom televíznom trhu v 18. týždni 2013 bol sobotný hokejový zápas Fínsko – Slovensko, konkrétne 2. tretina, ktorú sledovalo viac ako jeden milión divákov starších ako 12 rokov a na druhom mieste 3. tretina tohto zápasu s rovným miliónom divákov. V tabuľke najsledovanejších televíznych programov patrila tretia priečka 3. tretine piatkového zápasu Francúzsko – Slovensko, ktorú si pozrelo 826 tisíc divákov.

Vysoko nadpriemernú sledovanosť dosiahlo v uplynulom 18. týždni aj piatkové vydanie zábavnej šou RTVS Milujem Slovensko na Jednotke, ktoré sa vďaka účasti slovenských športovcov v oboch súťažných tímoch nieslo v hokejovom duchu. Relácia mala trhový podiel 15,1% a program sledovalo 326 tisíc divákov. Aspoň 10 minút zo všetkých doteraz odvysielaných častí (vrátane repríz) šou Milujem Slovensko videlo už viac ako 1,5 milióna divákov.

Prinášame aj ďalšie dáta sledovanosti zápasov MS 2013 v hokeji a aktuálne porovnanie doterajšieho priebehu šampionátu s minuloročnými majstrovstvami. Rating našich prvých dvoch zápasov na MS dosiahol viac ako 1,6 milióna divákov (prvý zápas mal priemerný rating 703.000, druhý zápas 939.000) – bez prestávkových štúdií.

V porovnaní s prvým víkendom šampionátu na minuloročných MS predstavuje nárast sledovanosti (ratingu) našich zápasov (bez prestávkového štúdia) až 31%, pričom minulý rok boli prvý dvaja súperi atraktívnejší – Fínsko a Kanada; teraz Francúzsko a Fínsko.

Celkovo všetky prenosy zápasov MS v hokeji počas prvého víkendu (vrátane prestávkového štúdia) videlo taktiež o 31% viac divákov ako minulý rok. Rekordný trhový podiel v rámci prvého víkendu MS dosiahla Jednotka počas druhej tretiny zápasu Francúzsko – Slovensko. Trhový podiel Jednotky prekročil hodnotu 60% ( presne 60,7%).

Kompletné dáta sledovanosti doterajších zápasov v rámci MS 2013 v hokeji nájdete v priloženej tabuľke.
Všetky dáta uvádzame v cieľovej skupine 12+

Zdroj: PMT/TNS SK, RTVS

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne