Televízia Markíza bola jednotkou na trhu aj so svojou spravodajskou hodinou, seriálom Horúca krv a šou Bez servítky. „Telka pre chlapa“ Dajto zabodovala s filmom Top Gun.
Búrlivé víno si stabilne udržiava pozíciu najsledovanejšieho programu na slovenskom televíznom trhu. Nebolo tomu inak ani v utorok 11. júna 2013.
V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol pôvodný rodinný seriál televízie Markíza piaty najvyšší rating 13,6 % od svojho januárového štartu a štvrtý najvyšší trhový podiel 35,3 % od aprílového presunu do prime-time. Začiatok príbehu opätovného milostného vzplanutia medzi Ninou Dolinskou a Martinom Roznerom prilákal k obrazovkám 830-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je historicky štvrtý najlepší výsledok.
Búrlivé víno zabodovalo najmä medzi mladými divákmi 12-24, ženami (share 44,3 %) aj mužmi (share 43,1 %), či v Žlinskom kraji 12-54 (share 44,3 %).
Jednotkou na trhu bol v čase vysielania aj dramatický seriál Horúca krv, ktorý oslovil hlavne ženy 35-44 (share 31,4 %) a divákov v Prešovskom kraji 12-54 (share 33,5 %).
Markíza je lídrom aj v rámci spravodajstva, najsledovanejšie boli v utorok Televízne noviny s ratingom 11,0 % a trhovým podielom 40,8 % v cieľovej skupine 12-54. Nenechalo si ich ujsť 709-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Kvalitu a dôveryhodnosť Televíznych novín podčiarkuje aj ich úspech medzi vysokoškolsky vzdelanými divákmi 12-54 (share 51,5 %).
Diváci oceňujú tiež inovovanú podobu relácie Počasie, ktorá obsadila post tretieho najsledovanejšieho programu dňa s ratingom 10,8 % a trhovým podielom 32,1 % (12-54). Úspešnejšie než konkurencia boli aj Športové noviny (share 31,5 % v 12-54).
Podvečer nad konkurenčnou súdnou šou výrazne zvíťazila kulinárska šou Bez servítky (share 26,8 % v 12-54). Na gurmánske špeciality moderátora Športových novín Petra Varinského boli zvedavé najmä mladé ženy 15-24 (share 43,9 %) a diváci v Trnavskom kraji 12-54 (share 40,5 %).
Televízia Dajto zabodovala s kultovým príbehom z prostredia elitnej školy stíhacích pilotov Top Gun (rating 1,8 % / share 5,0 % v 12-54), ktorý sa stal druhým najsledovanejším utorkovým filmom v tomto roku. Najväčší úspech zožal medzi mužmi 35-44 (share 8,2 %), divákmi v Žilinskom kraji 12-54 (share 8,7 %) a v mestách s 50 až 100 tisíc obyvateľmi (share 11,0 %).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 37,4 %) aj v prime-time (share 41,9 %).
Zdroj: TV Markíza