12.8 C
Bratislava
štvrtok, 25. apríla 2024

William a Kate: Kráľovský príbeh lásky si podmanil divákov TV Doma

Najčítanejšie

MÉDIÁ A MARKETING

Najsledovanejšie programy na trhu prinášala od piatka až do nedele televízia Markíza. Zabodovali Televízne noviny a klasická česká komédia Vesničko má středisková.

Celá Veľká Británia s napätím očakáva, kedy vojvodkyňa z Cambridgea Kate Middleton privedie na svet prvorodeného potomka princa Williama – budúceho kráľa alebo kráľovnú. Sfilmovaný príbeh zrodu ich lásky v nedeľu 14. júla 2013 zabodoval na obrazovkách televízie Doma.

Skutočný romantický príbeh William a Kate: Kráľovský príbeh lásky sa stal v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším filmom televízie Doma odvysielaným od začiatku roku 2013. Dosiahol rating 3,7 % a výrazne nadpriemerný trhový podiel 11,5 %. K obrazovkám prilákal celkovo 204-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

TV Doma-William & Kate (1)
William a Kate: Kráľovský príbeh lásky

Film obzvlášť zabodoval v cieľovej skupine mladých žien 15-24, ktoré televízii Doma zabezpečili trhový podiel až 26,4 %. Stanici tiež dopomohol k najvyššiemu tohtoročnému trhovému podielu v prime-time 8,5 %.

Celkovo najsledovanejším programom na trhu boli počas celého víkendu v oboch hlavných cieľových skupinách Televízne noviny. Sobotné vydanie zaznamenalo v cieľovej skupine 12-54 rating 6,8 % a trhový podiel 34,4 %, nedeľné rating 8,4 % a trhový podiel 36,5 %.

V piatok 12. júla 2013 pritiahla k obrazovkám najviac divákov klasická česká komédia Vesničko má středisková. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 8,2 % a trhový podiel 28,5 %. Najlepšie sa jej darilo v Nitrianskom (share 33,7 %) a Žilinskom (share 33,8 %) kraji v rámci cieľovej skupiny 12-54.

Druhým najsledovanejším programom piatka boli Televízne noviny s ratingom 7,2 % a trhovým podielom 37,1 % v cieľovej skupine 12-54.

Zdroj: skupina Markíza

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne