Všetci, čo si obľúbili baču a honelníka z TV spotov COOP Jednoty sa môžu opäť tešiť. Dočkajú sa bohatej nádielky nových reklám.
Imidžový spot na produktový rad Tradičná kvalita už beží v televízii a do vysielania sa pripravuje aj ďalší, zameraný na produktové hniezdo Mamičkine dobroty. Ako hudobná zložka nechýbajú známe melódie, ktorým ľudovkový šat veľmi pristane. Okrem týchto televíznych reklám diváci uvidia päť produktových spotov s tradične vtipnými situáciami.
Fanúšikovia COOP Jednoty na Facebooku majú už tradične možnosť vidieť spoty v predpremiére, kým budú odvysielané v televízii. Súčasťou kampane budú aj printy, POSM a web bannery.
TV spot:
Vizitka:
Chief Creative Officer: Bernd Fliesser
Creative Director: Jano Fajnor
Copywriter: Karol Thiry, Ján Stančík
Art Director: Pavel Gajdoš
Strategy: Rado Ondřejíček
Account Director: Marek Stejskal
Director: Jiří Hanych
DOP: Tomáš Sysel
Producer: Protos Productions
Hudba: John Phillips, Michelle Phillips, adaptácia Michal Novinski
Agentúra JANDL, marketing a reklama, s.r.o. vznikla v roku 1993. Dnes je agentúrny tím zložený z viac ako 40 odborníkov. klientov tvoria významné domáce a zahraničné spoločnosti ako COOP Jednota Slovensko, Ballymore EUROVEA, ČEZ a ďalší. V rebríčku najväčších komunikačných spoločností TAAS za rok 2009, 2010 a 2011 obsadila agentúra JANDL prvé miesto. JANDL je členom KRASu (Klub reklamných agentúr Slovenska) a súčasťou siete nezávislých reklamných agentúr Dialogue International od roku 2005. Prostredníctvom tohto partnerstva dokáže pre svojich klientov zabezpečiť nadnárodné záujmy a aktivity v 25 krajinách Európy a USA.
Marek Wilhalm
Zdroj: JANDL, marketing a reklama