1.8 C
Bratislava
piatok, 19. apríla 2024

Búrlivé víno a Televízne noviny si pozrelo vyše 800-tisíc divákov

Najčítanejšie

Výraznými jednotkami na trhu boli v čase vysielania aj rodinný seriál Chlapi neplačú a reality šou Farma. Skupine Markíza patrilo v prime-time viac než 40 % trhu.

Televízia Markíza v pondelok 23. septembra 2013 ovládla najvyššie priečky v rebríčku najsledovanejších programov dňa. Divákom ponúkla najúspešnejšiu pôvodnú tvorbu aj spravodajské relácie.

Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal rodinný seriál Búrlivé víno. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 12,6 % a trhový podiel 34,0 %. K obrazovkám pritiahol 812-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je najvyšší počet od 11. júna 2013.

Ďalšie priečky v rebríčku najsledovanejších programov dňa obsadili spravodajské relácie Televízne noviny (rating 12,1 % / share 41,6 % v 12-54), Športové noviny (rating 11,4 % / share 34,4 % v 12-54) a Počasie (rating 9,0 % / share 26,8 % v 12-54). Hlavnú spravodajskú reláciu trhového lídra si nenechalo ujsť 802-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Zabodoval tiež podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 7,8 % / share 32,8 % v 12-54). Pozrelo si ho 482-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je štvrtý najlepší výsledok od jeho štartu 26. augusta 2013. Konkurenčná súdna šou výrazne zaostala.

Suverénnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj večerná reality šou Farma s ratingom 8,1 % a trhovým podielom 29,5 % v cieľovej skupine 12-54.

Na obrazovkách televízie Doma sa výborne darilo romantickým seriálom Sila (share 9,9 % v 12-54; 17,8 % v 12+) a Perla Orientu (share 9,2 % v 12-54; 19,3 % v 12+).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 39,8 %) aj v prime-time (share 40,7 %).

Zdroj: skupina Markíza

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne