11.3 C
Bratislava
piatok, 19. apríla 2024

JOJka v nedeľnom prime-time jednotkou

Najčítanejšie

V nedeľu 22. septembra 2013 odvysielala TV JOJ druhú časť úspešne rozbehnutej 4. série Česko Slovensko má talent. Šou oproti štartu z minulého týždňa zaznamenala vyšší rating a share – celkovo v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 11,5% a podiel 34,7%, čím výrazne porazila ponuku konkurenčnej televízie.

Šou Česko Slovensko má talent bola jednotkou na trhu vo všetkých cieľových skupinách. Najviac však oslovila mladých ľudí: rekordný podiel, až 53,1%,  zaznamenali ženy vo veku 15-24, muži 15-24 dosiahli podiel 45,6%. Vynikajúce vystúpenia postupujúceho semifinalistu Miroslava Žilku, účastníčok olympiády v Sydney Aquabella, či ďalších talentov si pozreli všetky kraje, zaujali divákov celého Slovenska, najvýraznejšie v Žilinskom kraji (44,1%), Prešovskom (39,2%) a Košickom kraj (38,6%).

JOJ-ka pokračovala ako líder trhu aj živým vysielaním Česko Slovensko má talent – Cesta do semifinále so začiatkom o 22.00. Svojím ratingom 6,55% a podielom 26,4% porazila film na konkurenčnej stanici a vyhrala vo všetkých cieľovkách divákov v mladom a produktívnom veku.

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54.

Zdroj: PR TV JOJ
Zdroj dát: PMT

Ilustratívna foto-koláž: Marián LUHA, masmediálne.info

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne