5.6 C
Bratislava
sobota, 27. apríla 2024

Nová ŠKODA Octavia je najoceňovanejším firemným autom roka 2013

Najčítanejšie

Dlhodobo silnú pozíciu značky ŠKODA vo fleetovom segmente potvrdili aj výsledky ankety ALD Automotive FLEET AWARDS – Firemné auto roka 2013. ŠKODA zaznamenala víťazstvo v troch kategóriách a stala sa jednou z najoceňovanejších značiek. Nová generácia modelu Octavia zvíťazila v kategóriách referentské vozidlá a vozidlá pre stredný manažment.

Firemné auto roka 2013 volila stovka top manažérov na odbornej konferencii FLEET DAY 2013, ktorá sa uskutočnila v rámci nitrianskeho autosalónu. Ceny na slávnostnom ceremoniáli odovzdal generálny riaditeľ odboru cestnej dopravy Jaroslav Ozimanič spolu s riaditeľom ALD Automotive Danielom Tomaškom. Víťazné trofeje vyrobila chránená dielňa Dúha z Vranova nad Topľou, zamestnávajúca telesne postihnutých ľudí. Podujatie usporiadala spoločnosť Auto Business Media v spolupráci s výstaviskom Agrokomplex Nitra.  

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BEfby1ffCRQ&feature=youtu.be[/youtube]

„Výsledky ankety iba potvrdzujú tradične veľmi silnú pozíciu značky ŠKODA vo fleetovom segmente. Sme potešení, že naše nové modely ocenili aj odborníci, ktorí sa venujú riadeniu a správe firemných flotíl. Octavia tretej generácie zvíťazila dokonca v dvoch veľmi silných kategóriách, čo sa nepodarilo žiadnemu inému modelu. Som presvedčený, že automobily značky ŠKODA sú ideálnym riešením pre širokú firemnú klientelu. Získané ocenenia považujeme za výbornú referenciu a zároveň pozvánku do našich Fleetových centier,“uviedol Ing. Miroslav Račák, vedúci oddelenia veľkoodberov spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.

Silné postavenie automobilov ŠKODA vo fleetovom segmente potvrdila aj nedávna štúdia EurotaxGlass, realizovaná v piatich európskych krajinách. Na základe jej výsledkov nová Octavia Combi jednoznačne zvíťazila v porovnaní s piatimi konkurentmi, ako vozidlo s najvyššou predpokladanou zostatkovou hodnotou po troch rokoch (až 49 percent).

Nová ŠKODA Octavia

ŠKODA v septembri ovládla slovenský trh, podiel značky dominuje trhu s 21,7 percentným podielom

Značka ŠKODA zaznamenala v septembri významný nárast predaja, keď dosiahla v kategórii M1 trhový podiel takmer 22%. S počtom 1 103 predaných vozidiel obsadila viac ako pätinu trhu, čím si upevnila svoje postavenie najobľúbenejšej automobilovej značky na Slovensku. Najžiadanejším modelom sa aj v septembri stala ŠKODA Octavia tretej generácie.

„Veľmi nás teší, že značka ŠKODA sa po slabších letných mesiacoch dostala opäť tam, kde patrí. Každé piate predané auto nieslo na kapote okrídlený šíp, čo nám ukazuje, že sme sa s novou modelovou paletou vybrali správnym smerom. ŠKODA je v srdciach Slovákov dlhodobo číslo jeden a sme na to hrdí. Nová ŠKODA Octavia je už druhý mesiac v poradí najpredávanejším automobilom na Slovensku a mimoriadne žiadaný je aj Rapid. Už sa tešíme na náš ďalší tromf, nový Rapid Spaceback, ktorý príde na slovenský trh už o dva týždne,“ uviedol Ing. Karel Sklenář, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.

Model Počet predaných ks
Citigo 11
Fabia 103
Fabia Combi 202
Octavia 3 152
Octavia 3 Combi 225
Octavia 2 2
Octavia Tour 2 1
Octavia 2 Combi 23
Superb 18
Superb Combi 12
Yeti 117
Roomster 44
Rapid 193
Spolu (M1) 1 103

V septembri ŠKODA AUTO Slovensko predala zákazníkom na Slovensku celkovo 1103 automobilov kategórie M1, čo celkovo predstavuje 21,70-percentný podiel na domácom automobilovom trhu. Od začiatku roka 2013 predala značka ŠKODA na Slovensku celkovo 9 345 automobilov kategórie M1. Najobľúbenejším vozidlom Slovákov je aj naďalej Octavia tretej generácie (377 predaných vozidiel, Octavia 152 kusov + combi 225 kusov). Populárna ŠKODA Fabia skončila na druhom mieste s celkovo 305 predanými kusmi (hatchback 103 kusov + combi 202 kusov). Nezaostáva ani model Rapid s 193 predanými kusmi.

Roman Rajtár
 

 

Zdroj: ŠKODA AUTO Slovensko

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne