Na medzinárodnom reklamnom festivale Golden Drum agentúra JANDL milo prekvapila!
V kategórii rádiovej reklamy JANDL bodoval rozhlasovými spotmi pre Radionet, ktoré medzinárodná porota odmenila zlatým a strieborným bubnom. JANDL tal zaznamenal na festivale Golden Drum historický úspech. Vďaka zisku dvoch zlatých a jedného strieborného bubna, sa JANDL dostal na druhé miesto v rebríčku nezávislých agentúr zvanom „Tartini Award“.
JANDL navyše získal ďalších 6 shortlistov za práce pre klientov LEGO Technic a ZOO Bratislava.
JANDL na Golden Drum 2013: http://bit.ly/1a7JGza
Za tých dvadsať rokov by sme mohli napísať celú knihu o ľuďoch, ktorí pána Jandla poznajú. Majú naňho kontakt, niektorí si s ním tykajú a tí najlepší sa s ním stretli na golfe alebo dokonca boli na večeri. Očakávame, že moment, kedy sa dozvieme, že je krstným otcom niekoho dieťaťa, je na spadnutie.
Pán Jandl sa za tie roky stal cimrmanovskou postavou, ktorú nikto nevidel, ale každý vie, že existuje. Je tým človekom, ktorý našu firmu drží v chode, šedou eminenciou, ktorá má posledné slovo. Je legendou, po ktorej ostávajú len špaky v popolníku a odkazy podriadeným. To on svieti po nociach, to jeho náš vrátnik raz zahliadol, hoci len od chrbta (následne mal záhadnú nehodu a vôbec, neradi na to spomíname).
Myslíme si, že dvadsiate výročie existencie našej firmy je ideálnou príležitosťou na to, aby sme odhalili skutočnú identitu pána Jandla a aby sme ukázali, kto je hnacím motorom všetkého, čo z tvorivej dielne Jandlu za tých dvadsať rokov vyšlo. Na stránke www.ktojepanjandl.sk to môžete zistiť aj vy.
Agentúra JANDL, marketing a reklama, s.r.o. vznikla v roku 1993. Dnes je agentúrny tím zložený z viac ako 40 odborníkov. klientov tvoria významné domáce a zahraničné spoločnosti ako COOP Jednota Slovensko, Ballymore EUROVEA, ČEZ a ďalší. V rebríčku najväčších komunikačných spoločností TAAS za rok 2009, 2010 a 2011 obsadila agentúra JANDL prvé miesto. JANDL je členom KRASu (Klub reklamných agentúr Slovenska) a súčasťou siete nezávislých reklamných agentúr Dialogue International od roku 2005. Prostredníctvom tohto partnerstva dokáže pre svojich klientov zabezpečiť nadnárodné záujmy a aktivity v 25 krajinách Európy a USA.
Marek Wilhalm
Zdroj: JANDL, marketing a reklama
a Golden Drum