16.1 C
Bratislava
štvrtok, 10. októbra 2024

Značka ŠKODA v novembri potvrdila pozíciu lídra s 21,26-percentným podielom

Najčítanejšie

Značka ŠKODA opäť potvrdila svoju pozíciu lídra na slovenskom trhu, keď v novembri dodala zákazníkom celkovo 1 205 automobilov kategórie M1. Týmto si značka zaistila 21,26-percentný podiel na domácom trhu. Najžiadanejším modelom Slovákov je aj naďalej nová  Octavia tretej generácie. Od začiatku roka 2013 značka ŠKODA predala na Slovensku celkovo 12 161 automobilov.

V priebehu uplynulých 11 mesiacov roka značka ŠKODA na Slovensku dodala zákazníkom 12 161 vozidiel kategórie M1. Automobilka tak dosiahla 20,49-percentný trhový podiel. V novembri dodala spoločnosť ŠKODA AUTO Slovensko celkovo 1 205 automobilov a udržala si tak prvenstvo s 21,26-percentným podielom v kategórii M1.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7tO9IlUpW1M&feature=share&list=LLw5PoNVTU4oun9VEYXxvlGw&index=2[/youtube]

Najobľúbenejším vozidlom sa v novembri opäť stala Octavia tretej generácie so 441 predanými vozidlami (liftback 236 kusov + combi 205 kusov). Druhé miesto si obhájila Fabia s celkovo 337 predanými kusmi (hatchback 102 kusov + combi 235 kusov) a na treťom mieste nezaostáva ani model Rapid s celkovo 220 predanými kusmi (liftback 145 kusov + 75 kusov Spaceback).

Model

Počet predaných ks

Citigo

11

Fabia

102

Fabia Combi

235

Octavia 3

236

Octavia 3 Combi

205

Octavia 2

0

Octavia 2 Combi

16

Superb

29

Superb Combi

20

Yeti

64

Roomster

67

Rapid

145

Rapid Spaceback

75

Spolu (M1)

1 205

Na fotografii hore je ŠKODA Rapid Spaceback

Zdroj: ŠKODA AUTO Slovensko

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne