7.3 C
Bratislava
štvrtok, 25. apríla 2024

Na RTVS si premiéru Novej biblie pozrelo počas Vianoc 1,6 milióna divákov

Najčítanejšie

RTVS sa aj počas tohtoročných vianočných sviatkov darilo pokračovať v nastúpenom trende rastúcej sledovanosti. Verejnoprávna Jednotka v dňoch 24. až 26. decembra v celodennom aj prime – time podiele dosiahla výrazne vyššie hodnoty ako v rokoch 2011 a 2012. 

Najvýraznejší medziročný nárast zaznamenala Jednotka na  Štedrý deň – prime-time podiel dosiahol viac ako 100-percentný nárast oproti predchádzajúcim dvom rokom.

Som nesmierne rád, že vďaka našim divákom sa nám podarilo naplniť ambíciu, že RTVS si obdobie vianočných sviatkov berie ako svoju najväčšiu programovú výzvu. Potvrdil to divácky záujem a úspech našich nových formátov,“ uviedol k výsledkom sledovanosti generálny riaditeľ RTVS Václav Mika.

Veľkovýpravný päťdielny americký seriál Biblia, ktorý od 23. decembra exkluzívne uviedla Jednotka v slovenskej premiére, získal výrazne nadpriemerný počet divákov stanice, keď vo vianočnom prime-time zaznamenal trhové podiely v rozpätí 12,4 až 17-percent a celkovo ho sledovalo až 1,6 milióna divákov.

Top_15_Vianoce_TV_RTVS

Najsledovanejším programom Jednotky počas tohtoročných Vianoc bol Sváko Ragan. Druhá časť tejto televíznej filmovej klasiky dosiahla podiel 23,2-percent (510-tisíc divákov). Jednotka bola v čase vysielania všetkých troch častí Sváka Ragana od piatka 27. decembra až do nedele 29. decembra trhovou jednotkou v cieľovej skupine 12+.

Najsledovanejšou rozprávkovým titulom tohtoročných Vianoc na Jednotke bola premiérová rozprávka O dvanástich mesiačikoch s podielom 16,3-percent (278-tisíc divákov). V pásme vysielania sa tak stala Jednotka trhovou dvojkou.

Svojich divákov si našli aj tradičné štedrovečerné polnočné bohoslužby, počas ktorých bola Jednotka lídrom na trhu,  diváci si nenechali ujsť ani pápežské požehnanie Urbi et Orbi 25. decembra (17,6 %; 263-tisíc divákov). Úspech u divákov zaznamenal aj nový pôvodný večerníček Mimi a Líza, ktorý sa vysielal v rovnakom čase simultánne na Jednotke a Dvojke – celkovo ho sledovalo vyše milióna divákov. Darilo sa aj verejnoprávnej Dvojke, v piatok 27. decembra dosiahla pozíciu trhového lídra  vďaka priamemu prenosu z hokejových majstrovstiev sveta do 20 rokov (19 %; 293-tisíc divákov).

Zdroj: RTVS

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne