16.3 C
Bratislava
štvrtok, 28. marca 2024

PR agentúra Kharisma s novým klientom OKAY elektro

Najčítanejšie

Úspešný predajca elektrospotrebičov, spoločnosť OKAY, ktorý od roku 2002 pôsobí aj na slovenskom trhu, sa rozhodol posilniť komunikáciu s médiami i verejnosťou. O jeho komunikačné aktivity sa tak stará agentúra Kharisma.

Spoločnosť OKAY elektrospotrebiče vznikla v roku 1994 a v súčasnosti má na Slovensku a v Česku už vyše 130 predajní. Spája sa s nadštandardnou starostlivosťou o zákazníkov i zamestnancov a snahou byť čo najbližšie k svojej cieľovej skupine. Filozofiou spoločnosti je ponúkať čo najnižšie ceny, preto znižuje náklady tak, že nepoužíva sklady a preferuje praktické predajne bez zbytočného luxusu. Najdôležitejšia je totiž kvalita tovaru a spokojnosť zákazníka, na ktorého v predajniach čakajú dôkladne zaškolení zamestnanci.

Spoločnosť OKAY elektrospotrebiče a agentúru Kharisma spája nadšenie pre to, čo robíme a túžba byť čo najlepší a najoriginálnejší. Spoluprácu začíname s víziou ukázať verejnosti, že nakupovať sa dá za menej a zároveň kvalitnejšie,“ vyhlásil riaditeľ reklamy a marketingu OKAY Holding, Milan Jansa.

Vzhľadom na prístup k predávaniu produktov a dôraz na kvalitu zo strany spoločnosti OKAY sme veľmi radi, že o komunikáciu sa postará práve Kharisma. Ide o klienta, ktorý to s odhodlaním vyrovnať pozíciu trhovej jednotky z Českej republiky aj na Slovensku myslí skutočne vážne, takže sme poctení tým, že sa na tejto snahe môžeme podieľať,“ vyhlásila Kristína Havasová, riaditeľka agentúry Kharisma. „V ostatnej dobe sa môžeme pochváliť veľmi rôznorodým spektrom klientov, čo nás veľmi teší i obohacuje,“ dodala.

O spoločnosti OKAY: Spoločnosť OKAY vznikla v roku 1994 v Českej republike, pričom na Slovensko expandovala v roku 2002. Za takmer 20 rokov existencie sa jej podarilo v oboch krajinách otvoriť dovedna vyše 130 predajní, pričom by malo pribudnúť ďalších 100. Pre OKAY je charakteristická osobitá filozofia predaja s dôrazom na nadštandardnú kvalitu. Ponúka nízke ceny, precízne zaškolenie zamestnancov, ktorí ochotne zákazníkom poradia, a prehľadné predajne s kvalitným tovarom. 

Zdroj: Kharisma

Ďalšie články

Aktuálne