Aktuálna kampaň Kofoly je z dielne reklamnej agentúry McCann a má nadviazať na československé tradície.
Kampaň bude prebiehať až do konca marca a jej hlavným cieľom je podpora predaja 2 litrového balenia Kofoly.
Cieľovú skupinu tvoria konzumenti, ktorá si chcú Kofolu vychutnať v domácom prostrední v spoločnosti rodiny a priateľov.
„Aktuálne kampaň sa nesie v duchu Jari a československých tradícií a práve preto sú jej hlavnými sprievodcami radostná na svieža bohyňa Jari Vesna a záhadná a temná vládkyňa zimy Morana. S oboma hrdinkami sa spotrebitelia budú môcť stretnúť v uliciach na CLV, v obchodoch na POS materiáloch, ale i na kampaňových etiketách a fóliách (Kofola 2 l),“ povedala Jana Ptačinská Jirátová, PR špecialistka spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko.
„Vesna s Moranou ovládli už aj on-line prostredie – stali sa hlavnými postavami on-line hry, v rámci ktorej môžu spotrebitelia vstúpiť do ich sveta a rozhodnúť sa, či sú viac BZZZZ, alebo BRRRR 😉,“ dodala s nadsázkou Jana Ptačinská Jirátová.
Pre aktuálnu kampaň vznikla aj špeciálna landing page na www.kofola.cz/hra, alebo www.kofola.sk/hra.
Ukážka vizuálu kampane: