2.8 C
Bratislava
piatok, 26. apríla 2024

Billa pokračuje vo vydávaní svojho kulinárskeho magazínu

Najčítanejšie

O produkciu obsahu magazínu sa po novom stará agentúra PR.Konektor. Vychádza v štvrťročnej periodicite. Aktuálne číslo vyšlo 14. marca.

Hlavným obsahom čísla sú veľkonočné sviatky a príchod jari, súčasťou čísla, tak ako i u iných magazínov s rovnakým charakterom, sú zľavové kupóny na nákup v obchodnom reťazci.

„Sme radi, že sa nám ako prvému obchodnému reťazcu podarilo na Slovensko priniesť túto novú formu komunikácie so zákazníkom. Nesmierne si vážime, že zákazníci oceňujú profesionálne spracovanie a praktickú stránku tém, a že na Kulinarium dostávame množstvo pozitívnych ohlasov aj zo zahraničia,“ povedala Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka BILLA Slovensko.

Magazín vyšiel na 100-stranách v náklade 40 tisíc kusov, predáva sa za cenu 0,99 eur, pre držiteľov Billa Bonus karty za 0,49 eur. Čitatelia v ňom nájdu recepty, tipy na jarný detox a správne stravovanie.

Billa vydáva magazín Kulinarium aj v Bulharsku a v Chorvátsku a postupne ho plánuje rozšíriť aj do ďalších krajín strednej a východnej Európy.

„Pod názvom Ukusno ho spoločnosť začala vydávať v Chorvátsku v roku 2014, kde sa rýchlo stal lídrom na trhu. Centrála BILLA pre strednú a východnú Európu sa preto rozhodla rozšíriť ho aj do ďalších krajín a pilotný projekt bol uvedený na Slovensku. Úspechu výrazne pomohla spolupráca s vydavateľskou agentúrou NIŠA, ktorá má skúsenosti s vydávaním lifestylových časopisov po celej Európe. Časopis tak okrem aktuálnych lokálnych tém prináša aj inšpirujúci medzinárodný obsah,“ uviedla spoločnosť Billa.

Nedávno začal magazín s podobným zameraním vychádzať pod názvom Správna voľba aj pre zákazníkov obchodného reťazca Lidl. Obsahuje širšie zameranie tém, s lifestylovým obsahom, tak ako je to pri magazíne Tesco, ktorý na Slovensku vychádza už od februára 2016.

Ukážka nového čísla magazínu Kulinarium:

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne