O produkciu obsahu magazínu sa po novom stará agentúra PR.Konektor. Vychádza v štvrťročnej periodicite. Aktuálne číslo vyšlo 14. marca.
Hlavným obsahom čísla sú veľkonočné sviatky a príchod jari, súčasťou čísla, tak ako i u iných magazínov s rovnakým charakterom, sú zľavové kupóny na nákup v obchodnom reťazci.
„Sme radi, že sa nám ako prvému obchodnému reťazcu podarilo na Slovensko priniesť túto novú formu komunikácie so zákazníkom. Nesmierne si vážime, že zákazníci oceňujú profesionálne spracovanie a praktickú stránku tém, a že na Kulinarium dostávame množstvo pozitívnych ohlasov aj zo zahraničia,“ povedala Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka BILLA Slovensko.
Magazín vyšiel na 100-stranách v náklade 40 tisíc kusov, predáva sa za cenu 0,99 eur, pre držiteľov Billa Bonus karty za 0,49 eur. Čitatelia v ňom nájdu recepty, tipy na jarný detox a správne stravovanie.
Billa vydáva magazín Kulinarium aj v Bulharsku a v Chorvátsku a postupne ho plánuje rozšíriť aj do ďalších krajín strednej a východnej Európy.
„Pod názvom Ukusno ho spoločnosť začala vydávať v Chorvátsku v roku 2014, kde sa rýchlo stal lídrom na trhu. Centrála BILLA pre strednú a východnú Európu sa preto rozhodla rozšíriť ho aj do ďalších krajín a pilotný projekt bol uvedený na Slovensku. Úspechu výrazne pomohla spolupráca s vydavateľskou agentúrou NIŠA, ktorá má skúsenosti s vydávaním lifestylových časopisov po celej Európe. Časopis tak okrem aktuálnych lokálnych tém prináša aj inšpirujúci medzinárodný obsah,“ uviedla spoločnosť Billa.
Nedávno začal magazín s podobným zameraním vychádzať pod názvom Správna voľba aj pre zákazníkov obchodného reťazca Lidl. Obsahuje širšie zameranie tém, s lifestylovým obsahom, tak ako je to pri magazíne Tesco, ktorý na Slovensku vychádza už od februára 2016.
Ukážka nového čísla magazínu Kulinarium: