Alza bude v Maďarsku fungovať na webe Alza.hu, kde si zákazníci môžu prezerať výrobky vo svojej jazykovej mutácii.
Obrat spoločnosti Alza rastie na zahraničných trhoch, ako uvádza o desiatky percent každý mesiac a najlepšie si spoločnosť vedie vo Veľkej Británii, Nemecku, Španielsku a Francúzsku.
Zásobovanie do Maďarska bude prebiehať zo slovenského veľkoskladu v Senci.
„Pozitívny prínos komunikácie v národnom jazyku sme si overili pri samotných webových stránkach alza.co.uk, alza.de a alza.at,“ povedal marketingový riaditeľ Alzy Karel Kučera.
V zahraničí najviac nakupujú zákazníci v Alze smart televízory, digitálne fotoaparáty, domáce spotrebiče, hračky a športový tovar.
Spoločnosť Alza chce ponúkať v zahraničí, tak ako na domácich trhoch, benefit rýchlej dostupnosti a cien tovaru.
Zahraničná expanzia znamená tiež neustále posilňovanie pracovných tímov. „Celoročne hľadáme profesionálov v oblasti IT a jazykovo vybavených zamestnancov pre naše call centrum aj marketing. Na trhu chýbajú tiež skladníci alebo obchodníci,“ doplnil Kučera.
Celkový obrat spoločnosti prekročil v roku 2015 531 miliónov eur bez DPH, spoločnosť Alza preto patrí medzi lídrov na Českom a Slovenskom trhu.
Počiatky firmy siahajú do Čiech a datujú sa ku koncu roku 1994, kedy firmu založil na živnostenský list majiteľ Aleš Zavoral. Názov firmy tvoria dve začiatočné písmená jeho mena a priezviska.
V roku 2004 zahájila Alza vstup i na Slovensko.
Špecifickým prvkom v marketingovej komunikácii spoločnosti je maskot mimozemšťan Alzák, ktorý sa narodil v roku 2008.
Prečítajte si aj > E-shop Alza.sk nechtiac propagoval vo svojej reklame konkurenciu Hej.sk