Spoločnosť IKEA aj na Slovensku týmto krokom spúšťa predaj svojich výrobkov a bytového zariadenia prostredníctvom nového predajného kanála.
„Víziou IKEA je vytvárať lepší každodenný život pre čo najviac ľudí. Naši zákazníci sa dlhodobo a veľmi silne dožadovali možnosti nakúpiť výrobky IKEA prostredníctvom internetu, a preto sme radi, že im od dnes môžeme ponúknuť službu Nákup on-line. Naším cieľom je neustále zlepšovať kvalitu našich služieb a práve prostredníctvom nákupu on-line výrazným spôsobom zvýšime dostupnosť našich výrobkov a riešení pre čo najviac zákazníkov na celom Slovensku,“ povedal Marek Feltl, generálny riaditeľ IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko.
Zákazníci si môžu v e-shope vybrať prakticky z celej ponuky IKEA, okrem špecifických produktov, ako rastliny, potraviny, alebo metrový textil.
Zákazník sa môže rozhodnúť či si objednaný tovar vyzdvihne osobne na predajni vo zvolený čas (služba Klikni a vyzdvihni), alebo mu IKEA objednaný tovar dovezie na zvolenú adresu (služba Klikni a dovezieme).
„Naším cieľom je čo najviac celý proces nákupu zjednodušiť a zaistiť prehľadnosť ponuky našich služieb a ich cien. Ceny dopravy a ceny za vyzdvihnutie tovaru podľa nákupného zoznamu budú pre zákazníkov služby Nákupu on-line rovnaké ako pre zákazníkov, ktorí si túto službu objednajú v obchodnom dome a výška ceny bude jednotná bez ohľadu na množstvo a hmotnosť tovaru,“ povedala Nina Maláková, manažérka eCommerce v IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko.
„V rámci služby Nákup on-line spracovávame a pripravujeme objednávky zákazníkov priamo v našom obchodnom dome a doručujeme ich v spolupráci s našimi lokálnymi dopravnými partnermi. V budúcnosti budú niektoré naše výrobky doručované z našich globálnych centrálnych skladov,“ doplnila Maláková.