E-shop hľadal v apríli dvojice pre „letnú brigádu“. Víťazmi konkurzu a tvárami HEJ.sk sa stali Klaudia (22) z Liptovského Mikuláša a Marek (26) z Levíc, budú cestovať, vychutnávať si adrenalínové dobrodružstvá, a popritom skúšať moderné gadgety z e-shopu. Svoje zážitky budú zdieľať na sociálnych sieťach.
Do projektu sa mohli zapojiť dvojice vo veku 18 až 30 rokov, ktoré žijú sociálnymi sieťami. Podmienkou bolo, aby mali radi technológie, cestovanie, šport a letné festivaly.
,,Do projektu sa nám prihlásilo veľa talentovaných mladých dvojíc a do finále sme posunuli šesť najlepších párov. Naša štvorčlenná porota, pozostávajúca z interných zamestnancov, si napokon vybrala Klaudiu a Mareka. Táto náborová kampaň nás utvrdila v tom, že dnešných mladých ľudí je ľahšie zmobilizovať cez sociálne siete ako cez klasické pracovné portály,“ povedal riaditeľ internetového obchodu Hej.sk Vladimír Sušil.
Zoznámte sa so SUPERPÁROM! #jemihej
Zoznámte sa so SUPERPÁROM!S Klaudiou a Marekom zažívajte toto leto SLOVENSKO! #jemihej
Posted by ZAŽI Slovensko s Hej.sk on 23. máj 2017
Digitálnu kampaň založenú na podobnom motíve mal i mobilný operátor 4KA pod názvom „Vo štvorici po Slovensku“, ktorá získala cenu Hermes – Komunikátor roka 2016 za najinovatívnejšie využitie nových médií.
Prostredníctvom výzvy na svojej fan page na Facebooku operátor oslovil počas letných prázdnin svojich fanúšikov a našiel štyroch dobrovoľníkov, ktorí sa potom počas jedného týždňa stali hlavnými hviezdami fan page 4KA, precestovali Slovensko a testovali mobilnú sieť tohto operátora. Čítaj viac.