11.6 C
Bratislava
štvrtok, 18. apríla 2024

Cestou vo štvorici po Slovensku otestuje operátor 4KA svoju sieť (aktualizované)

Najčítanejšie

Štvrtý mobilný operátor 4KA, ktorý vstúpil na trh 5. októbra 2015 spúšťa od pondelka 15. augusta event počas ktorého otestuje svoju mobilnú sieť.

Štyroch cestovateľov vyberala spoločnosť 4KA z radov zákazníkov a fanúšikov prostredníctvom sociálnej siete Facebook. Počas siedmych dní tak precestujú Slovensko od 15 do 21. augusta.

Cestou vo štvorici po Slovensku otestuje operátor 4KA svoju sieť„Vybrali sme našu fantastickú 4ku cestovateľov. Ďakujeme všetkým, ktorí sa zapojili a tešíme sa na jedno veľké dobrodružstvo s Heňou, Simou, Michalom a Romanom. Nezabudni nás sledovať ďalej. Už 15.8. ráno vyrážame a nesieme so sebou darčeky. Každý deň od nás získa mobilný telefón Lenovo A2010 ten, kto nás nájde ako prvý. Ďalší traja získajú SIM kartu Moja 4ku plnú dát. Počas dňa uverejníme minimálne 2 indície, podľa ktorých nás určite hravo nájdeš,“ uviedol operátor na facebooku.


Aktualizované:
Inšpiráciou pre event nebola relácia televízie Markíza Vo štvorici po Slovensku. „Využívame v tomto prípade skôr symboliku názvu 4ka. Aj partia našich Sieťoskúšačov bude, veríme, taká dobrá štvorka, ktorá si užije výlet po Slovensku,“ povedal pre Masmediálne.info riaditeľ pre korporátnu komunikáciu spoločnosť DanubiaTel Roland Kyška.

„Cieľom tejto aktivity je poukázať na kvalitu našej siete, ktorou dnes už pokrývame viac ako 60% populácie. Tím Sieťoskúšačov dostal od 4ky otvorené ruky pri výbere trasy i aktivít, ktoré chcú absolvovať. Podmienkou bolo len, aby denne navštívili minimálne päť lokalít – miest, obcí či turistických atrakcií. Počas siedmych dní budú mať k dispozícii mobilné telefóny a tablety so SIM kartou Moja 4ka. Môžu ich využívať na telefonovanie, SMS správy či dátovanie. To, že projektu, a v konečnom dôsledku aj našej sieti, veríme, dokazuje i fakt, že celá aktivita prebehne „online“. Naši fanúšikovia i široká verejnosť ju budú môcť sledovať počas celých siedmych dní na našich sociálnych médiách, “ doplnil Roland Kyška.

„Event realizujeme in house. Námet vznikol v hlavách mojich kolegov a prioritným komunikačným kanálom sú sociálne médiá – Facebook, Instagram a YouTube,“ dodal Roland Kyška.

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne