7.2 C
Bratislava
piatok, 26. apríla 2024

Tesco vstupuje do nového roka s novou korporátnou webovou stránkou

Najčítanejšie

S cieľom priniesť všetky užitočné informácie v prehľadnej forme spúšťa Tesco od januára novú webstránku corporate.tesco.sk.

Návštevníci na nej môžu nájsť informácie o podnikaní spoločnosti Tesco na Slovensku aj aktivitách reťazca v oblasti udržateľnosti. Stránka bude fungovať popri zákazníkom už známej stránke www.tesco.sk.

„V Tescu chceme viesť pozitívnu zmenu a posilňovanie diskusie s odbornou komunitou je jej neodmysliteľnou súčasťou. Preto sme sa rozhodli priniesť novú webstránku, na ktorej sa návštevníci dozvedia viac o zodpovednom podnikaní spoločnosti Tesco a našich hodnotách,“ povedala Veronika Bush, riaditeľka komunikácie spoločnosti Tesco Stores na Slovensku.

„Rovnako sa dočítajú o partnerstvách s dodávateľmi a spôsobe, akým Tesco podporuje lokálnych dodávateľov. Rozsiahla časť novej webstránky je venovaná téme udržateľnosti vrátane nášho boja proti plytvaniu potravinami či aktivitám zameraným na zníženie celkového množstva plastov, čo potvrdzuje ich mimoriadne dôležité miesto v stratégii našej spoločnosti,“ doplnila Veronika Bush.

Nová stránka je určená aj pre novinárov. V samostatnej sekcii nájdu archív tlačových správ či knižnicu médií, ktoré budú pravidelne aktualizované, aby boli prehľadným zdrojom informácií.

Keďže Tesco patrí medzi troch najväčších súkromných zamestnávateľov na Slovensku, na stránke nemôžu chýbať ani informácie o voľných pracovných miestach.

„Dôveryhodnosť a transparentnosť sú v takom citlivom sektore, akým je maloobchod, priam kľúčové. Premietajú sa do ekonomických výsledkov, keďže spotrebitelia nakupujú najmä u obchodníkov, ktorí komunikujú otvorene a v ich jazyku. A to vrátane on-line priestoru. Každé uľahčenie vyhľadávania informácií o všetkých aktivitách obchodníka v danej geografickej oblasti je pozitívne vnímané aj z pohľadu stakeholderov, dodávateľov a médií,“ uviedol Juraj Púchlo, retail konzultant a šéfredaktor magazínu instore Slovakia.

Zákazníkom bude aj naďalej k dispozícii už existujúca webstránka tesco.sk s aktuálnymi produktovými ponukami, katalógmi či odkazom na Tesco online nákupy potravinydomov.itesco.sk.

Otvorenosť a transparentnosť patria medzi kľúčové princípy pri komunikácii spoločnosti Tesco. Na Slovensku je Tesco jediným reťazcom, ktorý transparentne zverejňuje údaje o množstve potravinového odpadu.

Aj vďaka tomu sa mu vo vlastných prevádzkach už podarilo naplniť jeden z trvalo udržateľných cieľov OSN – znížiť množstvo potravinového odpadu na polovicu.

(ts)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne