7.2 C
Bratislava
piatok, 26. apríla 2024

Úsmev ako dar prišiel s výzvou #KoniecZlýmSnom

Najčítanejšie

Až 8-tisíc rodín je na hranici chudoby a hrozí im strata strechy nad hlavou. Navyše, dôsledky pandémie koronavírusu tento stav značne prehlbujú.

Úsmev ako dar prináša výzvu #KoniecZlýmSnom, čo môže pomôcť zmierniť dopad pandémie na rodiny v hmotnej núdzi. Kampaň je z dielne reklamnej agentúry Respect APP.

„Situácia, v ktorej sa naša krajina ocitla spôsobila to, že chudobní sú ešte chudobnejší. Viacerí jednoduchí pracujúci rodičia, ktorí žijú iba z mesačnej výplaty, doslova z úst do úst, prišli zo dňa na deň o celý svoj príjem,“ povedal Radko Dráb, manažér pobočky Úsmev ako dar pre východné Slovensko.

Spoločnosť Úsmev ako dar verí, že výzva na pomoc pre rodiny v núdzi v čase pandémie koronavírusu, sa prostredníctvom sociálnych sietí známych slovenských osobností rozšíri a dostane do povedomia čo najväčšieho počtu ľudí.

Do výzvy #KoniecZlýmSnom sa zapojili aj Martin Nikodým, Rytmus, Katka Brychtová, Majk Spirit, Lukáš Dóza, Becca_to je ona, Wejka a mnohí ďalší.

Reklamná agentúra Respect APP so spotom pre Úsmev ako dar získala už dva shortlisty na prestížnej súťaži reklamy New York Festivals v kategóriách Film a Film Craft.

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne