Až 8-tisíc rodín je na hranici chudoby a hrozí im strata strechy nad hlavou. Navyše, dôsledky pandémie koronavírusu tento stav značne prehlbujú.
Úsmev ako dar prináša výzvu #KoniecZlýmSnom, čo môže pomôcť zmierniť dopad pandémie na rodiny v hmotnej núdzi. Kampaň je z dielne reklamnej agentúry Respect APP.
„Situácia, v ktorej sa naša krajina ocitla spôsobila to, že chudobní sú ešte chudobnejší. Viacerí jednoduchí pracujúci rodičia, ktorí žijú iba z mesačnej výplaty, doslova z úst do úst, prišli zo dňa na deň o celý svoj príjem,“ povedal Radko Dráb, manažér pobočky Úsmev ako dar pre východné Slovensko.
Spoločnosť Úsmev ako dar verí, že výzva na pomoc pre rodiny v núdzi v čase pandémie koronavírusu, sa prostredníctvom sociálnych sietí známych slovenských osobností rozšíri a dostane do povedomia čo najväčšieho počtu ľudí.
Do výzvy #KoniecZlýmSnom sa zapojili aj Martin Nikodým, Rytmus, Katka Brychtová, Majk Spirit, Lukáš Dóza, Becca_to je ona, Wejka a mnohí ďalší.
Reklamná agentúra Respect APP so spotom pre Úsmev ako dar získala už dva shortlisty na prestížnej súťaži reklamy New York Festivals v kategóriách Film a Film Craft.