7.3 C
Bratislava
štvrtok, 25. apríla 2024

Značka Šariš si v novej kampani dáva za cieľ spájať všetkých Slovákov s iskrou v srdci a predstavuje nové logo

Najčítanejšie

Hlavnou myšlienkou novej kampane značky Šariš je odkaz, že hoci sú ľudia rozdielni, spája ich práve iskra v srdciach. Značka v kampani predstavuje aj nové logo, v ktorom kladie väčší dôraz na samotné zobrazenie iskry.

Tá má po novom ešte dominantnejšie postavenie a objaví sa aj v novom slogane, s ktorým značka prichádza.

Značka Šariš sa vo svojej novej kampani S iskrou v srdci, ktorá štartuje novým televíznym spotom, sústreďuje na myšlienku spájania medzi Slovákmi a jej cieľom je poukázať na to, čo majú spoločné bez ohľadu na pohlavie alebo vek.

„Kampaňou chceme v tomto období ešte viac rozžiariť pomyselnú iskru v srdciach Slovákov a ukázať, že ak v sebe máme radosť, vášeň a chuť sa zabávať, všetky rozdiely medzi nami sa vytrácajú. Iskra v našich srdciach totiž nepozná prekážky – a to ani vekové či spoločenské,“ hovorí Pavol Encinger, senior brand manažér značky Šariš.

Televízny spot sa začal vysielať už 19. apríla a značka v ňom vyzdvihuje nielen to, že Slováci sa radi bavia, ale poukazuje aj na ich typickú otvorenosť a pohostinnosť. Atmosféru televízneho spotu dotvára známa pieseň Čardáš dvoch sŕdc od interpreta Karola Duchoňa.

V nadväzujúcej digitálnej kampani sa v postavách stvárňujúcich iskry predstaví aj herečka Jana Kovalčíková a komik a herec Juraj Šoko Tabaček.

V sérii humorne ladených videí budú vďaka pivu Šariš rozpaľovať iskru priamo v srdciach postáv známych z televíznej kampane či ľudí v bežných životných situáciách.

S novou kampaňou značka prináša nové logo aj slogan. Rozžiarená iskra sa dostáva vizuálne ešte viac do popredia a spolu s novým sloganom S iskrou v srdci sa tak stáva dôležitým symbolom značky.

Tá chce týmito úpravami ešte viac zvýrazniť, že pivo Šariš má ambíciu osloviť všetkých Slovákov bez ohľadu na to, z ktorého kúta Slovenska pochádzajú. S rozžiarenou iskrou značky Šariš v novom logu sa začnú zákazníci stretávať v televíznej a digitálnej kampani už v druhej polovici apríla.

Vizitka kampane: Deduško TVC

Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Klient: ŠARIŠ – Lenka Filkorová, Pavol Encinger
Creative director: Martin Krafčík
Copywriter: Adam Marčan
Art director: Jakub Svetlík
Unit director: Zuzana Záziková
Account manager: Niki Weng
Strategy planner: Patrícia Reichlová
Réžia: Jonáš Karásek
Produkcia: Protos Productions
O PR sa stará agentúra: Bison & Rose

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne