Na slovenský trh vstúpila nová technologická značka.Výrobca smartfónov OPPO sa chce zamerať na prémiovú kvalitu a inovácie

Aktuálne štvrtý najväčší svetový výrobca smartfónov vstupuje súčasne na český, slovenský a maďarský trh a pokračuje tak v expanzii.

Na náš trh bola dnes v Budapešti uvedená značka OPPO, ktorá vo svete v súčasnej dobe trhá rekordy a obsadzuje predné priečky najpredávanejšej značky na trhu mobilných telefónov. Na slovenský trh vstúpila so smartfónmi z radu OPPO Reno5 a s bezdrôtovými slúchadlami.

Spoločnosť OPPO bola založená v roku 2004 a veľmi rýchlo si získala silnú pozíciu na trhu. Dnes značka oficiálne vstúpila na český, slovenský a maďarský trh. Krajiny sa tak pridali k viac ako 40 ďalším na celom svete.

Táto expanzia nasleduje po období trvalého rastu na niekoľkých ďalších európskych trhoch aj rastúcej popularite inteligentných telefónov OPPO a doplnkov na celom kontinente.

V roku 2021 sa spoločnosť OPPO stala štvrtým najväčším výrobcom inteligentných telefónov na svete. Jej celosvetové dodávky inteligentných telefónov sa medziročne zvýšili o 60 % na 37,6 milióna a to aj cez problémy spôsobené pandémiou koronavírusu.

„Naše technológie slúžia k tomu, aby mohli používatelia vyjadriť svoju kreatívnu identitu a spojiť sa s ľuďmi a okamihmi, ktoré sú pro nich v živote najdôležitejšie. Rozšírenie našich aktivít na český a slovenský trh je dôležitou súčasťou našej dlhodobej stratégie pre európsky trh a umožní našim inováciám priniesť pútavé a intuitívne zážitky viacerým ľuďom,“ povedal ku vstupu značky na náš trh Johnny Zhang, regionálny prezident spoločnosti OPPO.

Globálne zdroje s lokálnym zameraním

Aby mohla značka OPPO na vysoko konkurenčnom trhu mobilných telefónov uspieť, investuje miliardy dolárov do výskumu a vývoja a spolupracuje s poprednými svetovými dizajnérmi.

Len v roku 2019 investovala spoločnosť OPPO do výskumu 1,42 miliardy dolárov a v nasledujúcich troch rokoch investuje ďalšie 7,2 miliardy dolárov.

OPPO prevádzkuje 6 výskumných inštitútov a 4 výskumné centrá, v ktorých pracuje cez 10 000 vedcov a výskumníkov – to je 25 % všetkých zamestnancov spoločnosti.

Spoločnosť OPPO je v súčasnej dobe na 8. mieste čo do počtu podaných patentov na celom svete vôbec. Len v rokoch 2019 a 2020 podala spoločnosť OPPO cez 61 000 patentových prihlášok a reálne získala viac ako 26 000 patentov.

V rámci inteligentných telefónov stojí spoločnosť OPPO aj v čele vývoja 5G sietí. Nedávno v spolupráci s firmami Vodafone, Qualcomm a Ericsson vyvinula a uviedla na trh prvú samostatnú vysokorýchlostnú sieť 5G (SA) s nízkou latenciou v Európe. Spoločne s firmou Thales potom vytvorila prvú eSIM kompatibilnú s 5G SA na svete.

Pre značku OPPO je taktiež dôležitý dizajn produktov, ale nie na úkor kvality alebo úžitkovej hodnoty, práve naopak. Aj k dizajnu značka pristupuje tak, aby bolo používanie ich produktov predovšetkým pohodlné a praktické.

Dôležité partnerstvá

Medzi najdôležitejších partnerov spoločnosti OPPO patrí Google, s ktorým výrobca dlhodobo spolupracuje na vývoji produktov a marketingu na celom svete. Partnerstvo umožňuje, aby operačný systém ColorOS, ktorý je založený na systéme Android a je vytvorený na mieru spoločnosti OPPO, využíval všetky inovácie a vylepšenia v oblasti vývoja softwaru pre inteligentné telefóny.

Spoločnosť OPPO spolupracuje taktiež s významnými európskymi značkami, akými sú FC Barcelona, Lamborghini, Roland Garros alebo s práve štartujúcim tenisovým Grand slamom Wimbledon. To dokazuje odhodlanie spoločnosti OPPO spolupracovať s firmami, ktoré zdieľajú jej záväzok k dokonalosti a inováciám.

OPPO na Slovensku

Vstup na trh značka zahájila predajom smartfónov OPPO Reno5 5G a OPPO Reno5 Z. Súčasne s nimi uviedla dva modely bezdrôtových slúchadiel, Enco Air a Enco Buds. Postupne však bude OPPO na slovenský trh uvádzať ďalšie produkty zo svojho portfólia.

Všetky uvedené produkty budú na slovenskom trhu k dispozícii od 1. júla a to u operátorov O2, Orange a Telekom. V priebehu júla potom taktiež u maloobchodných predajcov, napr. Alza.sk, Mall.sk, Nay.sk, Planeo Electro a Datart.sk.

„Máme v pláne stať sa vedúcou značkou inteligentných telefónov v Európe. Ešte dôležitejšie však je, že chceme hrať pozitívnu úlohu v krajinách, kde pôsobíme a využívať naše technológie v prospech miestnych používateľov a komunít – a podporiť ich vyrovnaný a spokojný život,“ dopĺňa Johnny Zhang k pozícii OPPO v Česku a na Slovensku.

Lokálne zastúpenie spoločnosti OPPO štartuje komunikáciu značky aj svojich produktov v Česku a na Slovensku mixom digitálnej komunikácie a PR aktivít. Realizuje ich v spolupráci s agentúrou MSL Czech Republic, o správu sociálnych sietí sa potom postará Saatchi&Saatchi.

„Mám radosť, že už OPPO uvádzame na český a slovenský trh. Podobná značka na trhu doposiaľ nebola a verím, že si nájde široký okruh fanúšikov a zákazníkov. Nie len preto, že je značka OPPO na iných trhoch synonymom prémiových smartfónov, špičkových inovácií a prelomových technológií, ale taktiež preto, že do technológií pridáva veľký kus pozitívnych emócií a srdce. Aj preto práve vo svete prebieha kampaň s hlavným mottom „Play with hearth“. Lokálne potom komunikáciu odštartujeme s kampaňou ‚OPPOznanie lepšie‘,“ upresňuje k uvedeniu značky Tomáš Veselý, riaditeľ marketingu OPPO AED CZ & SK.

OPPO je predná svetová značka na poli inteligentných telefónov a zariadení. Svoj prvý mobilný telefón spoločnosť uviedla na trh už v roku 2008 a od samého začiatku sa snaží do technológií vkladať svoje srdce i dušu. Zároveň neúnavne usiluje o dokonalú harmóniu dizajnu a inovácií. Dnes OPPO ponúka širokú škálu inteligentných zariadení v čele so sériami smartfónov s označeniami Find a Reno. Okrem toho poskytuje OPPO svojim používateľom vlastnú softwarovú nadstavbu používateľského prostredia ColorOS. OPPO pôsobí vo viac ako 40 krajinách sveta. Na celom svete má taktiež 6 vlastných výskumných ústavov a 5 centier výskumu a vývoja. V Londýne sídli OPPO International Design Center. Na celom svete má OPPO viac ako 40 000 zamestnancov.

(ts)

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu