Marketingové oddelenie The Coca-Cola Company ČR/SR povedie Jakub Loos. Do spoločnosti sa vracia po 5 rokoch

Jakub Loos prevzal vedenie marketingového oddelenia v rámci česko-slovenskej pobočky spoločnosti The Coca-Cola Company. Od 1. júla 2021 nastúpil na pozíciu Marketing Lead.

Jakub Loos pritom v The Coca-Cola Company nie je žiadnym nováčikom. V spoločnosti už 9 rokov pracoval na viacerých pozíciách a pobočkách. Jakub pracoval v podlinkovej agentúre, neskôr v anglojazyčných novinách The Prague Post.

Jeho kariéra v The Coca-Cola Company začala v roku 2007, kedy nastúpil na pozíciu Graphics Coordinator pre česko-slovenskú pobočku. Následne sa presunul do poľskej pobočky, kde pôsobil ako Approval Manager pre UEFA EURO 2012 v The Coca-Cola Company Poland & Ukraine.

Na to nadviazal pozíciou Events & Sampling Manager pre český, slovenský a pobaltský trh. Počas tejto kariérnej epizódy riadil napríklad simultánne projekty v 5 rôznych krajinách, viedol medzinárodný tím, a čiastočne pôsobil aj ako hovorca a PR manažér spoločnosti.

Od roku 2013 pôsobil ako Brand Manager pre česko-slovenskú pobočku a dostal sa až k zodpovednosti za kľúčové produkty The Coca-Cola Company. Úspešne uviedol na trh viaceré produkty a predstavil úplne novú stratégiu digitálnej komunikácie. Zároveň stihol vyštudovať aj odbor Global Marketing a z pražskej LIGS University si odniesol titul MBA.

V roku 2016 sa Jakub Loos rozhodol vyskúšať svet start-upov ako Managing Partner v Clamair v Prahe. Už v roku 2017 sa však vrátil do sveta nápojov ako Brand Manager Becherovky, kľúčovej značky spoločnosti Jan Becher Pernod Ricard.

Pracoval na omladení imidžu tradičnej českej značky a podarilo sa mu kompletne zrekonštruovať múzeum Becherovky v Karlových Varoch a prerobiť ho na návštevnícke centrum. Po tejto skúsenosti ho s otvorenou náručou opäť privítala The Coca-Cola Company, aby mu do rúk zverila svoj marketingový tím.

„Najviac ma motivujú nezvyčajné úlohy a výzvy, ktoré si vyžadujú nové spôsoby myslenia a nové postupy,“ hovorí o sebe skúsený marketingový expert na oblasť FMCG, teda rýchloobrátkového spotrebného tovaru.

Jakub Loos je skutočným ambasádorom značky, pretože podľa vlastných slov pracuje len pre tie, ktoré miluje.

Jakub Loos je otec dvoch detí. „Rodina je môj najväčší vnútorný motor,“ hovorí Jakub a dopĺňa, že najradšej trávi svoj čas aktívnym odpočinkom, cestovaním a objavovaním zaujímavých miest s rodinou či priateľmi.

(ts)

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu