23.5 C
Bratislava
nedeľa, 5. mája 2024

Nemocnica je aj v októbri najsledovanejším slovenským seriálom

Najčítanejšie

Od začiatku októbra odvysielala TV JOJ už tri epizódy seriálového hitu Nemocnica a všetky boli lídrami trhu v čase svojho vysielania. Seriál má stále bezkonkurenčne najviac divákov, ktorí si každý utorok a štvrtok nenechajú ujsť príbehy svojich lekárskych hrdinov.

Od dnešného dňa pridáva JOJ do svojho programu Nemocnicu aj na stredy večer.
JOJ Group bola v utorok 12. októbra trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase, so skvelou sledovanosťou 12,2 % a podielom 28,1 % v rámci univerzálneho publika.

Seriál Nemocnica včera zaznamenal dosah až na 686-tisíc divákov starších ako 12 rokov a pripísal si 10,8 % sledovanosť a 23,8 % podiel na trhu.

Ženská časť univerzálneho publika včera dosiahla skvelú, až 13,1 % sledovanosť a 26,5 % podiel, najsilnejšou cieľovou skupinou boli diváčky v CS 45-54 s excelentnou, až 16,8 % sledovanosťou a podielom 28,7 %.

Najvyšší výkon mala Nemocnica v ženskej cieľovej skupine mladých diváčok vo veku 15 až 24 rokov, a to až 36,5 % podiel.

Nemocnica si stabilne drží svoje silné postavenie seriálového lídra na slovenskom trhu. Minulý týždeň v utorok dosiahla 10,7 % sledovanosť a 23,4 % podiel, vo štvrtok 10,9 % sledovanosť a 23,8 % trhový podiel.

Televízia JOJ sa pre veľký úspech rozhodla potešiť všetkých fanúšikov jej seriálu a od tohto týždňa ho zaradila do svojho programu aj na stredy večer. Na ďalšiu premiérovú epizódu Nemocnice sa tak diváci môžu tešiť už dnes o 20:35 hod. a po nej bude o 21:40 pokračovať show Dom snov.

Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.

© 2004 – 2021 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA, JOJ Group

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne