19.2 C
Bratislava
sobota, 4. mája 2024

Divácky megahit Pán profesor bol opäť suverénnym víťazom pondelkového večera

Najčítanejšie

Rodinný komediálny seriál Pán profesor na obrazovkách televízie Markíza opäť potvrdil status mimoriadne obľúbeného diváckeho hitu.

V poradí už ôsma premiérová epizóda 3. série sa v pondelok, 25. októbra 2021, stala v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 opäť jednoznačne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Nová časť s názvom Syndróm dosiahla v cieľovej skupine 12-54 výborný rating 9,3 % a rovnako aj trhový podiel 27,8 %. Konkurenčné programy výrazne zaostali, relácia Inkognito zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 11,5 % a špeciálny event Galavečer 95/65 na Jednotke RTVS podiel na trhu 3,5 %.

Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách včera prilákal k obrazovkám 441-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v tejto širšej cieľovej skupine mu patril post najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa. V čase vysielania mal Pán profesor dosah až na 601-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca úspešná reality šou Farma, pondelková premiérová epizóda si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 5,6 % a trhový podiel 23,0 %.

Druhá a tretia priečka v pondelkovom rebríčku sledovanosti patrili večerným spravodajským reláciám Televízne noviny (rating 7,4 % / share 23,9 % v CS 12-54) a Počasie (rating 7,2 % / share 22,4 % v CS 12-54).

Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na Markíze nenechalo ujsť 486-tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí 507-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Najväčší divácky zásah si v pondelok jednoznačne pripísali Televízne noviny so 762-tisíc divákmi (AvRch v CS 12+).

Podvečer aj tento pondelok zvíťazil rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 5,7 % a trhový podiel 23,3 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 26,9 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 30,4 %).

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne