Najväčšia jesenná šou RTVS Pečie celé Slovensko potvrdila svoju pozíciu lídra v nedeľnom prime-time rekordnou sledovanosťou. Na Jednotke ju počas uplynulého víkendu sledovalo až 571.000 divákov pri trhovom podiele 25,9 % v univerzálnej cieľovej skupine.
Relácia sa tak opäť stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa a bola lídrom aj v komerčnej cieľovej skupine s trhovým podielom 21.1 %.
„S novým ťažiskovým projektom sme chceli nadviazať na predchádzajúce veľké projekty, akým boli Najväčší Slovák či divácky obľúbená šou Zem spieva a som úprimne rád, že sa nám to podarilo. Jednoznačne to potvrdzuje záujem divákov a ich pozitívne ohlasy na projekt Pečie celé Slovensko. Aj prostredníctvom tejto šou prinášame divákom pozitívne emócie – spolupatričnosť, dobrosrdečnosť, priateľskosť, lásku k tradíciám a dobroprajnosť. Teším sa, že práve RTVS priniesla v tomto roku na obrazovky reláciu, ktorú diváci sledujú radi práve pre úžasnú atmosféru, ktorá im spríjemňuje nedeľné večery v kruhu najbližších a zároveň ich aj inšpiruje,“ vyjadril sa k úspechu relácie generálny riaditeľ RTVS Jaroslav Rezník.
V nedeľu na poludnie si diváci nenechali ujsť ani diskusnú reláciu O 5 minút 12 na Jednotke. Sledovalo ju 391.000 ľudí pri trhovom podiele 26,5 % v cieľovej skupine 12+ a v danom čase bola taktiež najsledovanejšou televíznou reláciou.
V piatok večer prilákala divákov k obrazovkám Jednotky aj obľúbená šou Milujem Slovensko. Nenechalo si ju ujsť 344.000 divákov pri trhovom podiele 16,2 % v cieľovej skupine 12+.
Dvojka ponúkla divákom premiérovú epizódu talkšou Trochu inak s Adelou, ktorá prilákala k obrazovkám 71.000 divákov pri trhovom podiele 4,3 % v cieľovej skupine 12+.
Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
(ts)